Geçtiğimiz yılın önemli oyunları arasında yer alan Watch Dogs 2 için Ubisoft’tan yeni açıklamalar geldi.
İlk Watch Dogs’ta cafcaflı bir reklam politikası izleyen Ubisoft beklentileri büyütmüş ve ortaya çıkan ürün aslında iyi olsa da çoğu oyuncuda hayal kırıklığı yaratmıştı. Devam oyununda daha sade reklam yapan Ubisoft bu sefer amacına ulaşmış gözüküyor.
Watch Dogs 2 çıktığı zaman satış rakamları beklenenin gerisindeydi, ancak firma satış rakamlarının ilerleyen günlerde artacağına inandığını söylemişti. Ubisoft’un CEO’su Yves Guillemot mikrofonu bir kez daha eline alarak Watch Dogs 2’den bahsetti.
Watch Dogs 2’nin aldığı iyi eleştirilerden sonra satışların artmaya başladığını belirten Guillemot, uzun dönemli satışların marka ismi için oldukça önemli olduğunu belirtti. Bana kalırsa Ubisoft ikinci oyunda çıkarttığı ürün ve izlediği reklam politikasıyla Watch Dogs için temiz bir sayfa açmış oldu. Bu temiz sayfa bir sonraki Watch Dogs'un satışlarını da iyi yönde etkileyecektir. Aynı zamanda Watch Dogs 2’nin Assassin’s Creed Syndicate’ın satış rakamlarını geçtiği de söylendi. Fakat Syndicate da çok büyük satış rakamlarına ulaşamamıştı.
Ubisoft'un önümüzdeki finansal yılda (1 Nisan 2017 - 31 Mart 2018) dört adet AAA oyuna odaklanacağı belirtildi. Yakın zaman önce yaşanan erteleme sonrasında bunlardan biri South Park: The Fractured But Whole olacak. İkinci oyunun da yeni Assassin’s Creed olması bekleniyor.
















