Cory Barlog, God Of War DLC'sinden Neden Vazgeçtiklerini Açıkladı

İptal edilmese nasıl bir şey olacaktı kim bilir...

God of War'un yönetmeni Cory Barlog, verdiği bir röportajda oyunun geliştirilme aşamasında duydukları heyecanı ve tutkuyu paylaşmış ve röportaj esnasında bir ek paket ile daha fazla içerik sunmak konusundaki yaklaşımları hakkında da bilgiler vermiş.

Başlangıçta bir DLC çıkartılması planlanmış, fakat içerik o kadar dolu ve yapılacak olan ek paket o kadar büyük boyutlardaymış ki sonradan işin henüz başlarındayken bu çalışmayı rafa kaldırmışlar.

Barlog, "Başlı başına ayrı bir ürün haline gelebilirdi. Haklı olarak herkes bana 'bu çılgınca, bu bir DLC değil, fazlaca büyük' diyerek itiraz etti." diyor.

Oyunu bitirdikten sonra tekrar oynamak için fazla bir gerekçe sunulmuyordu. Sonradan eklenen fotoğraf modu ve "New Game +" modu gibi özelliklerle bu eksiklik kısmen giderilmeye çalışıldı. Fakat bunun yerine güzel bir ek paket gelseydi, herhalde kimsenin itirazı olmazdı.

Sony'nin Playstation'a özel çıkan oyunlarda ek içerikler üretilmesi konusunda epey istekli bir görüntü çizdiği söylenebilir. Uncharted: Kayıp Miras, Horizon Zero Dawn: The Frozen Wild, inFamous First Light ve son olarak Marvel's Spider-Man: The City That Never Sleeps bu konuda dikkat çeken örnekler olarak duruyor karşımızda. Dolayısıyla oyuncular God of War için de bir ek paket çıkmasını beklerdi. Ama anlaşıldığı kadarıyla malzemeyi serinin sonraki oyunlarına saklamaya karar vermiş yapımcılar.

Bakalım Santa Monica Studio'nun önümüzdeki dönem için planları ne şekilde. Takipteyiz.

YORUMLAR
Parolamı Unuttum