FromSoftware'in oyun tarzına hasta biri olarak Sekiro'yu da büyük bir sabırsızlıkla bekliyorum. E3'te duyurulan oyunun dikkat çekici yanlarından biri işin içinde Activision'ın da olmasıydı ve bunun sebepleri hakkında şimdiye kadar pek bir açıklama yapılmamıştı. Gamescom'da gamesindustry.biz'e röportaj veren FromSoftware'in topluluk yöneticisi Yasuhiro Kitao, neden Activision'ı tercih ettikleri konusunu açıklık getiriyor.
Kitao "aslında bu proje teklifini birden çok firmaya götürdük. Oyunumuzu Asya ve Japonya dışında yayınlayacak güce sahip değiliz, Activision da teklif götürdüğümüz ve oyun hakkında bizimle görüşmeyi kabul eden isimlerden biriydi. Fikrimizi çok sevmişlerdi, projeyi daha baştan inanılmaz desteklediler. Vizyonumuza tamamen saygı gösterdiler ve bir yandan da normalde bizim altından kalkamayacağımız seviyede kullanıcı testleri ve geri bildirimler sağlamaya başladılar; yani bu seçim bizim için de çok faydalı oldu" diyor.
Kitao stüdyonun uzun zamandır Japonya temalı bir oyun geliştirmek istediğini ve Dark Souls serisini geride bırakmanın da buna imkan sağladığını açıklamış. Shadows Die Twice teaser'ı ilk yayınlandığında benim de aralarında bulunduğum çoğu kişi bunun Tenchu ile ilgili düşünmüştük; gerçekten de bu proje ile olarak Tenchu fikriyle başlamış. Ama sonra Activision ile birlikte çalışmaya ve oyunu geliştirmeye başladıklarında ortaya farklı bir şey çıkmış. "Yapmak istediğimiz oyun artık yalnızca bir Tenchu oyunu değildi, evrimleşecek kendine has bir şeye dönüştü" diyor Kitao.
Peki Activision kendilerine böyle bir projeyle çıkagelen FromSoftware'e ne tepki vermiş dersiniz? Activision yapımcılarından Robert Conkey şöyle diyor: "FromSoftware gelip de kapınızı çalar ve 'hey, bir oyun yapmak istiyoruz' derse verebileceğiniz yalnızca tek bir cevap vardır, değil mi?"
Röportajın tamamını gamesindustry.biz sitesinde okuyabilirsiniz.
Sekiro: Shadows Die Twice 22 Mart 2019'da PC, PS4 ve Xbox One için çıkacak.
















