Guardians of the Galaxy'nin Geliştiricisi Oyunun Gördüğü İlgiden Memnun

Game Pass de geniş kitelelere ulaşmasına yardımcı oldu tabii

Eidos Montreal tarafından geliştirilen Guardians of the Galaxy, 2021 yılı Ekim ayında Square Enix tarafından yayınlanmıştı. Square Enix başkanı Yosuke Matsuda o dönem oyunun çıkış satış hedeflerinin altında kaldığını açıklamıştı ama inceleme puanlarından ve performanstan memnundular.

Şimdiyse Guardians of the Galaxy yavaş çıkışına rağmen kitlesini bulmaya başladı diyebiliriz. Özellikle de oyunun Xbox Game Pass yoluyla Game Pass abonelerine ücretsiz sunulmuş olması, oyuncu sayısını ciddi biçimde artırmış durumda.

"Benim için önemli olan şey oyunu yaratmak. Şu anda sevdiğim şey ise özellikle de Game Pass sayesinde insanların oyunu oynuyor ve deneyimlerini paylaşıyor olması. Biz insanlara dokunmak, bir kitleye ulaşmak için oyunlar yapıyoruz. Guardians of the Galaxy'nin kitlesini buluyor olması çok güzel bir şey" diyor hikaye yönetmeni Mary DeMarle.

Oyunun kreatif direktörü Jean-Francois Dugas da "elbette trilyonlar satmak isteriz ama bu her zaman o kadar kolay olmuyor" demiş :) Trilyon satsalar zaten yerlerinde duramazlardı.

"Ama oyun eğlenceli mi? Bu sene veya geçen sene oynadığınız hiçbir şeye benzemiyor mu? Vaktinizi harcamaya değer mi? Bence tüm bu soruların cevaı evet. Hiçbir pişmanlığım yok. Elimizden gelen her şeyi yaptık ama oyun sektörünün gerçeği bu... Bunun yeni bir IP olduğunu da unutmayalım. Her ne kadar "Guardians of the Galaxy'i biliyoruz" desek de sonuçta bu video oyun pazarında yeni bir IP. Oyunun çıkmış olduğunu veya tam olarak neye benzediğini bile bilmeyen çok sayıda kişi olabilir".

Sonuç olarak artık Guardians of the Galaxy daha da fazla oynanan, daha da fazla sevilen ve hakkında konuşulan bir oyun oldu. Bu da gelecek açısından olumlu bir gelişme.

YORUMLAR
Parolamı Unuttum