Overwatch Symmetra'nın Yeniden Dizaynı ve Terry Crews!

Blizzard sonunda Symmetra'ya el attı

Overwatch dengeleme konusunda büyük ölçüde iyi iş çıkarıyor diyebilirim (tamamen demiyorum bak).

Sonunda Symmetra'nın Overwatch'da kurulmak istenen dengenin dışında çıktığını farkettiler (ki çok önceden farketmişlerdir zaten) ve bir dizi muhteşem değişiklik ilk karakteri baştan dizayn ettiler. Symmetra'nın asıl sorunu karakterin haritaların belirli noktalarında alınıp o bölge kaybedildikten sonra faydasız olacağı düşünüldüğü için oyuncular tarafından kullanılmaması idi. Ama Blizzard oyuncuların Symmetra'dan oyun boyunca faydalanmalarını istiyor. Eğer PTR'a bugün girerseniz Symmetra'da aşağıda belirttiğim değişiklikleri göreceksiniz.

İlk değişiklik Symmetra'nın normal saldırısı Photon Projector ile alakalı. Eskiden silahın menzili 5 metre iken artık 7 metre öteden ateş edebileceksiniz. Önemsiz gibi görünse de bence çok önemli bir özellik.

Sentry Turret sayısı halen altı. Fakat artık oyuna başlarken üç taneyi kurduktan sonra 12 saniyelik bekleme süresini girmek yerine altı tanesini dizebileceksiniz. Yani cebinizde artık 3 yerine 6 adet Sentry Turret biriktirebiliyorsunuz. Bu da oyuna başlarken korumaya çalıştığınız bölgeyi Turret ile doldurabileceksiniz anlamına geliyor. Ayrıca Sentry Turret'in bekleme süresi 12 saniyeden 10 saniyeye düşürüldü.

Symmetra'nın "E" yeteneği tamamen değişti. Artık arkadaşlarınıza kalkan vermiyorsunuz. Onun yerine aynı Reinhardt'ın kalkanı büyüklüğünde bir kalkanı silahınızdan ileriye doğru fırlatıyorsunuz. 1000 hp canı olduğu söylenen kalkan düşman tarafından kırılana kadar ya da duvara çarpana kadar ilerliyor. Bekleme süresi 10 saniye ve kalkan ateşlendiği anda bekleme süresi geri saymaya başlıyor ki bence bunu nerf'lerler.

Artık Symmetra'nın iki tane ulti'si var. Biri bildiğimiz Teleporter, halen aynı şekilde kullanılıyor tek değişiklik teleporter'in artık daha zor yok edilmesi. Diğeri ise Shield Generator. İkisi de aynı anda doluyor ve Q'ya basarak hangisini kurmak istiyorsanız ona geçiyorsunuz. Generator belirli bir alandaki herkese (ki o gayet büyük bir alan) +75 kalkan veriyor. Yalnız burada önemli bir nokta var o da şu; Shield Generator'unuz yok olmadan ultimate meteriniz tekrar dolmaya başlamıyor (teleporter'in çalışma  mekanizması gibi). "Bunda ne sorun var ki?" diyebilirsiniz. Eğer Shield Generator'u oyunun başında kolay bulunan bir yere koyarsanız, düşman generator'u yok etmeden ilerleyebilir bu da oyun sonuna kadar ultimate'nizi dolduramayacağınız anlamına gelir.

terry

Symmetra ile ilgili değişiklikler bunlardı. Oyuna gelir gelmez oynayacağım. Overwatch hakkındaki bir diğer ilginç haber ise Reddit'te Doomfist'i Terry Crews'in seslendirmesi için açılan konuya doğrudan Terry Crews'in cevap vermesi ve onu seslendirmek istediğini belirtmesi. Hatırlarsanız, Battlefield 1'in ünlülerle olan tanıtımına Terry Crews da katılmıştı ve oyunu PC'de tecrübe ettikten sonra hayranlarının yardımı ile kendisine bir PC toplamıştı. O gün bugündür Terry tam bir PC hayranı ve oyunları yakından takip ediyor. Öyle görünüyor ki Overwatch da oynuyor. Blizzard PC oyuncularının hayranlığını kazanmış böyle istekli bir aktörü kaçırmayacak kadar zekidir diye düşünüyorum. Siz ne dersiniz?

 

 

 

YORUMLAR
Parolamı Unuttum