Overwatch'un Yeni Kahramanı Beklediğimizden De Geç Gelebilir

Üzücü haber Jeff Kaplan'dan geldi

Overwatch'un 30. kahramanı Baptiste, Mart ayından beri bizlerle. Haliyle yeni kahraman hakkında ortaya pek çok söylenti çıkmış durumda. Fakat ilk resmi detaylar, her ay oyunun resmi Youtube kanalından yayınlanan Developer Update videosundan, Jeff Kaplan'ın ağzından geldi.

Overwatch, çıkış yaptığı ilk günden beri benzer bir zaman çizelgesine sahip bildiğiniz üzere. Yeni şampiyonlar genellikle her yılın Mart, Haziran ve Kasım aylarında çıkış yapıyor. Bu sebeple pek çok oyuncu 31. kahramanın bu ay gelmesini bekliyordu. Fakat Kaplan yeni kahramanın hala geliştirilme sürecinde olduğunu belirtti.

Yeni kahramanın erkek olacağının ipucunu veren Kaplan: "Yakın zamanda bizimle olacak merak etmeyin. Sadece kendisini çok daha efsanevi yapabilmek için çalışıyoruz" ifadelerini kullandı.

Yapımcı aynı videonun içerisinde Summer Games etkinliğinin ise beklenenden daha erken geleceğini söyledi. Yeni hile sistemlerinin de yolda olduğunu belirten Kaplan, PTR üzerinde test edilen bu sistemin yakın zamanda sunuculara giriş yapacağını da ifade etti.

 

YORUMLAR

Ubisoft, Seviye Atlamayı Sağlayan Assassin’s Creed Görevlerini Banlıyor

Yok öyle bedavadan seviye atlamak demişler…

Ubisoft, Seviye Atlamayı Sağlayan Assassin’s Creed Görevlerini Banlıyor

Ubisoft geçtiğimiz ay Assassin’s Creed Odyssey Story Creator Mode adlı bir mod yayınlamıştı. Bu araç sayesinde kendi hikayelerini oluşturup kendi bölümlerinizi oluşturabiliyorsunuz. Başka oyuncular tarafından oluşturulan görevlerin sizin oyununuzda yer almasını da tercih edebiliyorsunuz. Temelde gayet güzel bir mantığı var; bu sayede ilgi çekici bölümler görme imkanımız olacağını düşünebiliriz.

Ama bazı oyuncular öyle görevler tasarladılar ki, hiçbir şey yapmadan hızlı bir şekilde seviye atlayabiliyorsunuz. Mesela bir anda bir NPC türeyiveriyor ve sizin yerinize düşmanları öldürüyor, böylece saniyeler içinde tecrübe puanı kazanmış oluyorsunuz. Temelde hepsinin mantığı aynı, siz elinizi bile kıpırdatmadan karakterinize seviye atlatmak.


Bu bedavadan tecrübe puanı kazandıran bölüm tasarımları Ubisoft’un da dikkatini çekmiş ve “bu tür istismarlar, Hikaye Yaratma Modu’nun (Story Creator Mode) genel kalitesini, bütünlüğünü ve amacını tehlikeye atma riski taşıyor ve yaratıcı ve ilginç topluluk hikayelerinin daha az görünür olmasına neden oluyor” denmiş. Ubisoft kaliteli görev tasarımlarını ön plana çıkararak yaratıcılığı ödüllendirmeye odaklanmak istiyor.

> Assassin’s Creed Odyssey'in 2. Ek Paketinin Son Bölümü 16 Temmuz’da Geliyor

Artık oyunun otomatik öneri sisteminde bu içerikler yer almayacak, ayrıca ısrarla bu içerikleri sunanlar da ceza alabilecek.

Atılan adım bence yerinde bir adım olmuş. Aracın amacı ilgi çekebilecek yeni hikayelerin oluşturulmasıyken birilerinin bunu ‘xp kasmak’ için kullanması çok da hoş değil. Ama öte yandan düşünmeden de edemiyorum; peki Ubisoft’un mikro ödemeler yoluyla sattığı tecrübe puanı ve oyun içi paralar ne olacak, onları nasıl yorumlayacağız? Acaba tasarlanan görevler yoluyla bedavadan tecrübe kazanmak etik değil de, para ile alınca etik hale mi geliyor?

 

Mikro-Alışverişlerin Keyfine Gölge Düşürdüğü Oyunlar

Vazgeçin artık bu sevdadan

Mikro-Alışverişlerin Keyfine Gölge Düşürdüğü Oyunlar

Bu mikro-alışveriş çılgınlığı ne zaman, nasıl başladı tam hatırlamıyorum. Muhtemelen Facebook'taki çiftlik oyunlarının bunda etkisi vardır ama sonuçta oynaması ücretsiz mobil oyunların bu tür bir gelir modeli uygulamasında çok da tuhaf bir şey yok. Ama işte sonrasında işler çığrından çıktı. Zaten dünya kadar para verilen oyunlar yapımcı ve yayıncılarına daha fazla gelir getirmek için DLC'ler, eşya kutuları, kozmetik ürünler ve benzerleriyle dolmaya başladı. Öyle ki eskiden DLC dediğin oyun çıktıktan bir kaç ay sonra yayınlanırdı, bazıları bunları ilk gün DLC'si adı altında bile satmaya başladı.

Daha ziyade çok oyunculu oyun ve modlarda görmeye alışmaya başladığımız mikroalışverişler kısa süre önce tek kişilik, hikaye odaklı oyunlarda da karşımıza çıkmaya başlayınca biz de bu olayın geçmişine bir göz atalım dedik ve mikro-alışverişlerin keyfine gölge düşürdüğü oyunlardan bazılarını derleyelim istedik. Eminiz ki bu oyunlar içlerindeki alışverişler olmasa çok daha keyifli hale gelebilirdi.

Sizin de alışverişlerinden rahatsız olduğunuz oyunlar varsa yorumlarınızda paylaşın da birlikte eğlenelim. Mikro-alışverişlerin azaldığı güzel günler görmek dileğiyle, buyurunuz.

Mikro-Alışverişlerin Keyfine Gölge Düşürdüğü Oyunlar

Vazgeçin artık bu sevdadan

Mikro-Alışverişlerin Keyfine Gölge Düşürdüğü Oyunlar

Bu mikro-alışveriş çılgınlığı ne zaman, nasıl başladı tam hatırlamıyorum. Muhtemelen Facebook'taki çiftlik oyunlarının bunda etkisi vardır ama sonuçta oynaması ücretsiz mobil oyunların bu tür bir gelir modeli uygulamasında çok da tuhaf bir şey yok. Ama işte sonrasında işler çığrından çıktı. Zaten dünya kadar para verilen oyunlar yapımcı ve yayıncılarına daha fazla gelir getirmek için DLC'ler, eşya kutuları, kozmetik ürünler ve benzerleriyle dolmaya başladı. Öyle ki eskiden DLC dediğin oyun çıktıktan bir kaç ay sonra yayınlanırdı, bazıları bunları ilk gün DLC'si adı altında bile satmaya başladı.

Daha ziyade çok oyunculu oyun ve modlarda görmeye alışmaya başladığımız mikroalışverişler kısa süre önce tek kişilik, hikaye odaklı oyunlarda da karşımıza çıkmaya başlayınca biz de bu olayın geçmişine bir göz atalım dedik ve mikro-alışverişlerin keyfine gölge düşürdüğü oyunlardan bazılarını derleyelim istedik. Eminiz ki bu oyunlar içlerindeki alışverişler olmasa çok daha keyifli hale gelebilirdi.

Sizin de alışverişlerinden rahatsız olduğunuz oyunlar varsa yorumlarınızda paylaşın da birlikte eğlenelim. Mikro-alışverişlerin azaldığı güzel günler görmek dileğiyle, buyurunuz.

Ubisoft, Seviye Atlamayı Sağlayan Assassin’s Creed Görevlerini Banlıyor

Yok öyle bedavadan seviye atlamak demişler…

Ubisoft, Seviye Atlamayı Sağlayan Assassin’s Creed Görevlerini Banlıyor

Ubisoft geçtiğimiz ay Assassin’s Creed Odyssey Story Creator Mode adlı bir mod yayınlamıştı. Bu araç sayesinde kendi hikayelerini oluşturup kendi bölümlerinizi oluşturabiliyorsunuz. Başka oyuncular tarafından oluşturulan görevlerin sizin oyununuzda yer almasını da tercih edebiliyorsunuz. Temelde gayet güzel bir mantığı var; bu sayede ilgi çekici bölümler görme imkanımız olacağını düşünebiliriz.

Ama bazı oyuncular öyle görevler tasarladılar ki, hiçbir şey yapmadan hızlı bir şekilde seviye atlayabiliyorsunuz. Mesela bir anda bir NPC türeyiveriyor ve sizin yerinize düşmanları öldürüyor, böylece saniyeler içinde tecrübe puanı kazanmış oluyorsunuz. Temelde hepsinin mantığı aynı, siz elinizi bile kıpırdatmadan karakterinize seviye atlatmak.


Bu bedavadan tecrübe puanı kazandıran bölüm tasarımları Ubisoft’un da dikkatini çekmiş ve “bu tür istismarlar, Hikaye Yaratma Modu’nun (Story Creator Mode) genel kalitesini, bütünlüğünü ve amacını tehlikeye atma riski taşıyor ve yaratıcı ve ilginç topluluk hikayelerinin daha az görünür olmasına neden oluyor” denmiş. Ubisoft kaliteli görev tasarımlarını ön plana çıkararak yaratıcılığı ödüllendirmeye odaklanmak istiyor.

> Assassin’s Creed Odyssey'in 2. Ek Paketinin Son Bölümü 16 Temmuz’da Geliyor

Artık oyunun otomatik öneri sisteminde bu içerikler yer almayacak, ayrıca ısrarla bu içerikleri sunanlar da ceza alabilecek.

Atılan adım bence yerinde bir adım olmuş. Aracın amacı ilgi çekebilecek yeni hikayelerin oluşturulmasıyken birilerinin bunu ‘xp kasmak’ için kullanması çok da hoş değil. Ama öte yandan düşünmeden de edemiyorum; peki Ubisoft’un mikro ödemeler yoluyla sattığı tecrübe puanı ve oyun içi paralar ne olacak, onları nasıl yorumlayacağız? Acaba tasarlanan görevler yoluyla bedavadan tecrübe kazanmak etik değil de, para ile alınca etik hale mi geliyor?

 

Mikro-Alışverişlerin Keyfine Gölge Düşürdüğü Oyunlar

Vazgeçin artık bu sevdadan

Mikro-Alışverişlerin Keyfine Gölge Düşürdüğü Oyunlar

Bu mikro-alışveriş çılgınlığı ne zaman, nasıl başladı tam hatırlamıyorum. Muhtemelen Facebook'taki çiftlik oyunlarının bunda etkisi vardır ama sonuçta oynaması ücretsiz mobil oyunların bu tür bir gelir modeli uygulamasında çok da tuhaf bir şey yok. Ama işte sonrasında işler çığrından çıktı. Zaten dünya kadar para verilen oyunlar yapımcı ve yayıncılarına daha fazla gelir getirmek için DLC'ler, eşya kutuları, kozmetik ürünler ve benzerleriyle dolmaya başladı. Öyle ki eskiden DLC dediğin oyun çıktıktan bir kaç ay sonra yayınlanırdı, bazıları bunları ilk gün DLC'si adı altında bile satmaya başladı.

Daha ziyade çok oyunculu oyun ve modlarda görmeye alışmaya başladığımız mikroalışverişler kısa süre önce tek kişilik, hikaye odaklı oyunlarda da karşımıza çıkmaya başlayınca biz de bu olayın geçmişine bir göz atalım dedik ve mikro-alışverişlerin keyfine gölge düşürdüğü oyunlardan bazılarını derleyelim istedik. Eminiz ki bu oyunlar içlerindeki alışverişler olmasa çok daha keyifli hale gelebilirdi.

Sizin de alışverişlerinden rahatsız olduğunuz oyunlar varsa yorumlarınızda paylaşın da birlikte eğlenelim. Mikro-alışverişlerin azaldığı güzel günler görmek dileğiyle, buyurunuz.

Ubisoft, Seviye Atlamayı Sağlayan Assassin’s Creed Görevlerini Banlıyor

Yok öyle bedavadan seviye atlamak demişler…

Ubisoft, Seviye Atlamayı Sağlayan Assassin’s Creed Görevlerini Banlıyor

Ubisoft geçtiğimiz ay Assassin’s Creed Odyssey Story Creator Mode adlı bir mod yayınlamıştı. Bu araç sayesinde kendi hikayelerini oluşturup kendi bölümlerinizi oluşturabiliyorsunuz. Başka oyuncular tarafından oluşturulan görevlerin sizin oyununuzda yer almasını da tercih edebiliyorsunuz. Temelde gayet güzel bir mantığı var; bu sayede ilgi çekici bölümler görme imkanımız olacağını düşünebiliriz.

Ama bazı oyuncular öyle görevler tasarladılar ki, hiçbir şey yapmadan hızlı bir şekilde seviye atlayabiliyorsunuz. Mesela bir anda bir NPC türeyiveriyor ve sizin yerinize düşmanları öldürüyor, böylece saniyeler içinde tecrübe puanı kazanmış oluyorsunuz. Temelde hepsinin mantığı aynı, siz elinizi bile kıpırdatmadan karakterinize seviye atlatmak.


Bu bedavadan tecrübe puanı kazandıran bölüm tasarımları Ubisoft’un da dikkatini çekmiş ve “bu tür istismarlar, Hikaye Yaratma Modu’nun (Story Creator Mode) genel kalitesini, bütünlüğünü ve amacını tehlikeye atma riski taşıyor ve yaratıcı ve ilginç topluluk hikayelerinin daha az görünür olmasına neden oluyor” denmiş. Ubisoft kaliteli görev tasarımlarını ön plana çıkararak yaratıcılığı ödüllendirmeye odaklanmak istiyor.

> Assassin’s Creed Odyssey'in 2. Ek Paketinin Son Bölümü 16 Temmuz’da Geliyor

Artık oyunun otomatik öneri sisteminde bu içerikler yer almayacak, ayrıca ısrarla bu içerikleri sunanlar da ceza alabilecek.

Atılan adım bence yerinde bir adım olmuş. Aracın amacı ilgi çekebilecek yeni hikayelerin oluşturulmasıyken birilerinin bunu ‘xp kasmak’ için kullanması çok da hoş değil. Ama öte yandan düşünmeden de edemiyorum; peki Ubisoft’un mikro ödemeler yoluyla sattığı tecrübe puanı ve oyun içi paralar ne olacak, onları nasıl yorumlayacağız? Acaba tasarlanan görevler yoluyla bedavadan tecrübe kazanmak etik değil de, para ile alınca etik hale mi geliyor?

 

Ubisoft, Seviye Atlamayı Sağlayan Assassin’s Creed Görevlerini Banlıyor

Yok öyle bedavadan seviye atlamak demişler…

Ubisoft, Seviye Atlamayı Sağlayan Assassin’s Creed Görevlerini Banlıyor

Ubisoft geçtiğimiz ay Assassin’s Creed Odyssey Story Creator Mode adlı bir mod yayınlamıştı. Bu araç sayesinde kendi hikayelerini oluşturup kendi bölümlerinizi oluşturabiliyorsunuz. Başka oyuncular tarafından oluşturulan görevlerin sizin oyununuzda yer almasını da tercih edebiliyorsunuz. Temelde gayet güzel bir mantığı var; bu sayede ilgi çekici bölümler görme imkanımız olacağını düşünebiliriz.

Ama bazı oyuncular öyle görevler tasarladılar ki, hiçbir şey yapmadan hızlı bir şekilde seviye atlayabiliyorsunuz. Mesela bir anda bir NPC türeyiveriyor ve sizin yerinize düşmanları öldürüyor, böylece saniyeler içinde tecrübe puanı kazanmış oluyorsunuz. Temelde hepsinin mantığı aynı, siz elinizi bile kıpırdatmadan karakterinize seviye atlatmak.


Bu bedavadan tecrübe puanı kazandıran bölüm tasarımları Ubisoft’un da dikkatini çekmiş ve “bu tür istismarlar, Hikaye Yaratma Modu’nun (Story Creator Mode) genel kalitesini, bütünlüğünü ve amacını tehlikeye atma riski taşıyor ve yaratıcı ve ilginç topluluk hikayelerinin daha az görünür olmasına neden oluyor” denmiş. Ubisoft kaliteli görev tasarımlarını ön plana çıkararak yaratıcılığı ödüllendirmeye odaklanmak istiyor.

> Assassin’s Creed Odyssey'in 2. Ek Paketinin Son Bölümü 16 Temmuz’da Geliyor

Artık oyunun otomatik öneri sisteminde bu içerikler yer almayacak, ayrıca ısrarla bu içerikleri sunanlar da ceza alabilecek.

Atılan adım bence yerinde bir adım olmuş. Aracın amacı ilgi çekebilecek yeni hikayelerin oluşturulmasıyken birilerinin bunu ‘xp kasmak’ için kullanması çok da hoş değil. Ama öte yandan düşünmeden de edemiyorum; peki Ubisoft’un mikro ödemeler yoluyla sattığı tecrübe puanı ve oyun içi paralar ne olacak, onları nasıl yorumlayacağız? Acaba tasarlanan görevler yoluyla bedavadan tecrübe kazanmak etik değil de, para ile alınca etik hale mi geliyor?

 

Mikro-Alışverişlerin Keyfine Gölge Düşürdüğü Oyunlar

Vazgeçin artık bu sevdadan

Mikro-Alışverişlerin Keyfine Gölge Düşürdüğü Oyunlar

Bu mikro-alışveriş çılgınlığı ne zaman, nasıl başladı tam hatırlamıyorum. Muhtemelen Facebook'taki çiftlik oyunlarının bunda etkisi vardır ama sonuçta oynaması ücretsiz mobil oyunların bu tür bir gelir modeli uygulamasında çok da tuhaf bir şey yok. Ama işte sonrasında işler çığrından çıktı. Zaten dünya kadar para verilen oyunlar yapımcı ve yayıncılarına daha fazla gelir getirmek için DLC'ler, eşya kutuları, kozmetik ürünler ve benzerleriyle dolmaya başladı. Öyle ki eskiden DLC dediğin oyun çıktıktan bir kaç ay sonra yayınlanırdı, bazıları bunları ilk gün DLC'si adı altında bile satmaya başladı.

Daha ziyade çok oyunculu oyun ve modlarda görmeye alışmaya başladığımız mikroalışverişler kısa süre önce tek kişilik, hikaye odaklı oyunlarda da karşımıza çıkmaya başlayınca biz de bu olayın geçmişine bir göz atalım dedik ve mikro-alışverişlerin keyfine gölge düşürdüğü oyunlardan bazılarını derleyelim istedik. Eminiz ki bu oyunlar içlerindeki alışverişler olmasa çok daha keyifli hale gelebilirdi.

Sizin de alışverişlerinden rahatsız olduğunuz oyunlar varsa yorumlarınızda paylaşın da birlikte eğlenelim. Mikro-alışverişlerin azaldığı güzel günler görmek dileğiyle, buyurunuz.

Mikro-Alışverişlerin Keyfine Gölge Düşürdüğü Oyunlar

Vazgeçin artık bu sevdadan

Mikro-Alışverişlerin Keyfine Gölge Düşürdüğü Oyunlar

Bu mikro-alışveriş çılgınlığı ne zaman, nasıl başladı tam hatırlamıyorum. Muhtemelen Facebook'taki çiftlik oyunlarının bunda etkisi vardır ama sonuçta oynaması ücretsiz mobil oyunların bu tür bir gelir modeli uygulamasında çok da tuhaf bir şey yok. Ama işte sonrasında işler çığrından çıktı. Zaten dünya kadar para verilen oyunlar yapımcı ve yayıncılarına daha fazla gelir getirmek için DLC'ler, eşya kutuları, kozmetik ürünler ve benzerleriyle dolmaya başladı. Öyle ki eskiden DLC dediğin oyun çıktıktan bir kaç ay sonra yayınlanırdı, bazıları bunları ilk gün DLC'si adı altında bile satmaya başladı.

Daha ziyade çok oyunculu oyun ve modlarda görmeye alışmaya başladığımız mikroalışverişler kısa süre önce tek kişilik, hikaye odaklı oyunlarda da karşımıza çıkmaya başlayınca biz de bu olayın geçmişine bir göz atalım dedik ve mikro-alışverişlerin keyfine gölge düşürdüğü oyunlardan bazılarını derleyelim istedik. Eminiz ki bu oyunlar içlerindeki alışverişler olmasa çok daha keyifli hale gelebilirdi.

Sizin de alışverişlerinden rahatsız olduğunuz oyunlar varsa yorumlarınızda paylaşın da birlikte eğlenelim. Mikro-alışverişlerin azaldığı güzel günler görmek dileğiyle, buyurunuz.

Mikro-Alışverişlerin Keyfine Gölge Düşürdüğü Oyunlar

Vazgeçin artık bu sevdadan

Mikro-Alışverişlerin Keyfine Gölge Düşürdüğü Oyunlar

Bu mikro-alışveriş çılgınlığı ne zaman, nasıl başladı tam hatırlamıyorum. Muhtemelen Facebook'taki çiftlik oyunlarının bunda etkisi vardır ama sonuçta oynaması ücretsiz mobil oyunların bu tür bir gelir modeli uygulamasında çok da tuhaf bir şey yok. Ama işte sonrasında işler çığrından çıktı. Zaten dünya kadar para verilen oyunlar yapımcı ve yayıncılarına daha fazla gelir getirmek için DLC'ler, eşya kutuları, kozmetik ürünler ve benzerleriyle dolmaya başladı. Öyle ki eskiden DLC dediğin oyun çıktıktan bir kaç ay sonra yayınlanırdı, bazıları bunları ilk gün DLC'si adı altında bile satmaya başladı.

Daha ziyade çok oyunculu oyun ve modlarda görmeye alışmaya başladığımız mikroalışverişler kısa süre önce tek kişilik, hikaye odaklı oyunlarda da karşımıza çıkmaya başlayınca biz de bu olayın geçmişine bir göz atalım dedik ve mikro-alışverişlerin keyfine gölge düşürdüğü oyunlardan bazılarını derleyelim istedik. Eminiz ki bu oyunlar içlerindeki alışverişler olmasa çok daha keyifli hale gelebilirdi.

Sizin de alışverişlerinden rahatsız olduğunuz oyunlar varsa yorumlarınızda paylaşın da birlikte eğlenelim. Mikro-alışverişlerin azaldığı güzel günler görmek dileğiyle, buyurunuz.

Mikro-Alışverişlerin Keyfine Gölge Düşürdüğü Oyunlar

Vazgeçin artık bu sevdadan

Mikro-Alışverişlerin Keyfine Gölge Düşürdüğü Oyunlar

Bu mikro-alışveriş çılgınlığı ne zaman, nasıl başladı tam hatırlamıyorum. Muhtemelen Facebook'taki çiftlik oyunlarının bunda etkisi vardır ama sonuçta oynaması ücretsiz mobil oyunların bu tür bir gelir modeli uygulamasında çok da tuhaf bir şey yok. Ama işte sonrasında işler çığrından çıktı. Zaten dünya kadar para verilen oyunlar yapımcı ve yayıncılarına daha fazla gelir getirmek için DLC'ler, eşya kutuları, kozmetik ürünler ve benzerleriyle dolmaya başladı. Öyle ki eskiden DLC dediğin oyun çıktıktan bir kaç ay sonra yayınlanırdı, bazıları bunları ilk gün DLC'si adı altında bile satmaya başladı.

Daha ziyade çok oyunculu oyun ve modlarda görmeye alışmaya başladığımız mikroalışverişler kısa süre önce tek kişilik, hikaye odaklı oyunlarda da karşımıza çıkmaya başlayınca biz de bu olayın geçmişine bir göz atalım dedik ve mikro-alışverişlerin keyfine gölge düşürdüğü oyunlardan bazılarını derleyelim istedik. Eminiz ki bu oyunlar içlerindeki alışverişler olmasa çok daha keyifli hale gelebilirdi.

Sizin de alışverişlerinden rahatsız olduğunuz oyunlar varsa yorumlarınızda paylaşın da birlikte eğlenelim. Mikro-alışverişlerin azaldığı güzel günler görmek dileğiyle, buyurunuz.

Parolamı Unuttum