Dünya çapında düzenlenen ve 8.000’den fazla kişinin katıldığı bir ankete göre oyuncular, dergilerde ve sitelerde kalem oynatan uzman yazarların görüşlerine Youtuber videolarından ve reklamlardan daha fazla güveniyor.
MCV (The Market For Computer & Video Games) sitesinde yer alan habere göre Ipsos Connect adlı reklam araştırmaları tarafından düzenlenen ankette oyun dergilerine ve oyun sitelerine güvenen İngiltereli oyuncuların oranı %83 olarak belirlendi. Fragmanlar %75’lik bir güvenilirlik oranıyla ikinci sırada yer alırken, Youtuber ve vloglar %71’te, reklamlar ise %60’ta kaldı.
Aralarında bizim de bulunduğumuz Avrupalı oyuncularsa İngilizlere nazaran daha şüpheci çıktı. Avrupalı oyuncuların uzman yazarlara güven oranı %75, Youtuber’lara %61, reklamlara ise sadece %44.
Ek olarak oyuncuların %68’i bir oyuna olan bakış açılarının takip ettikleri derginin/yazarın/sitenin görüşüne göre değiştiğini belirtmiş. Youtuber’lar ise %67’lik bir oranla hemen arkasından geliyor.
Güveniniz için teşekkürler!