Rainbow Six Siege'in Yeni Hasar Sistemi Detaylandırıldı

Mermilerin nüfuz etme şekli değişecek

Rainbow Six Siege'in dördüncü yılının dördüncü sezonu olacak Shifting Tides, pek çok yenilik ile birlikte gelecek. Bu yeniliklerden en önemlisi mermilerin verdiği hasar ve nüfuz etme şekli olacak. Yapımcılar güncelleme test sunucusundan çıkmadan önce bu yenilikleri oyuncular için detaylandırdı.

Artık silahlar üç farklı kategoriye ayrılacak. Pompalı tüfekler ve makineli tabancaların nüfuz etme seviyesi oldukça düşük olacak. Bu da attığınız mermilerin hiçbir şekilde vücudun içerisinden geçip gitmeyeceği anlamına geliyor. Yani rakibinizi elinden vurursanız sadece eline hasar verebileceksiniz.


Taaruz tüfekleri, SMG'ler, LMG'ler, tabancalar ve revolver tipindeki silahlar ise basit nüfuz seviyesinde bulunuyor. Bu da mermilerin iki farklı uzuvdan geçebileceği anlamına geliyor. Fakat yapım ekibi bu durum için de özel bir sistem tasarlamış. Örneğin odaya bir flaş bombası fırlattınız ve içeriye girdiniz. Elini gözlerinin önünde tutan rakibinizi elinden vurduğunuzda mermi hem elinden hem de kafasından geçecek. Fakat bu ikiliden hasar çıkışı en yüksek olan -bu örnekte kafa- tercih edilerek rakibin aldığı hasar hesaplanacak.

DMR'lar, keskin nişancı tüfekleri, BOSG 12.2 ve TCG12 ise rakiplerin vücudunu delip geçecek. Eğer kafasına isabet alan rakibinizin arkasında bir kişi daha varsa onu da öldürme şansınız olacak. Eğer rakibinizin arkasında kimse yoksa mermi belirli bir yörüngede ilerleyerek arkadaki duvarları parçalayabilecek. 

Hasar düzenlemeleri de tahmin ettiğimiz gibi işliyor. Gövde bölgesi hasarı yüzde yüz oranında yansıtırken kollara ya da diğer uzuvlara isabet eden mermiler sadece yüzde 75 hasar verecek. Kafa ve boyun bölgesine gelen mermiler ise hasarı 50 kat artıracak.

YORUMLAR
Parolamı Unuttum