Bu isimleri izlemekten asla sıkılmayız
Devamını okuŞirketten ayrılmadan önce büyük bir başarıyla sonuçlanan Assassin's Creed serisini Ubisoft'ta yaratan Patrice Desilets, şirketten ayrılışına yeni bir ışık tuttu.
Gameology'ye konuşan Desilets, röportajlar sırasında medyaya söylemek için siyasi yalanlar üretmek zorunda olduğunu, büyük bir şirkette olmasının neden zor olduğunu anlattı.
2010'da Assassin's Creed Brotherhood'un piyasaya sürülmesinden kısa bir süre sonra Ubisoft'tan ayrılmasının nedenlerinden bazılarını ortaya koyan Desilets, "Bir organizasyonda olmakla en büyük mücadelem sonunda ya da ortada olan adam olmamdı, ayrıca röportajlara katılan adam bendim, siyasi yalanlar uydurmak zorunda kaldım ve diğer insanların yaptığı yorumlar ya da aldığı kararlara göre konuşmak zorundaydım, çünkü böylesine büyük bir şirkette çalışıyorsanız belli şeylerden de ödün vermeniz gerekiyor," dedi.
"Yaratıcı yönetmen olarak, kameranın veya Skype'ın önünde olduğum zaman başkalarının kararlarıyla yaşamak zordu ve iyi bir yalancı olmadığımı söyleyerek artık yapamayacağımı söyledim. Ve sonra fark ettim ki, gerçekten büyük bir franchise oluşturduğunuzda, diğer insanlar için para kazanıyorsunuz ve sizi gerçekten umursamıyorlar. Artık yeter, dedim! En azından başka bir Assassin Creed yaparsam, ben ve çevremdekiler için, ayrıca Quebec ve Montreal'deki insanlar için olurdu."
Yayıncı, THQ Montreal'i satın aldıktan sonra Desilets, kaçınılmaz olarak Ubisoft için tekrar çalıştı. Bunlardan sonra daha fazla Ubisoft'un etrafında dolaşmadı, ve çalkantılı yasal karışıklıkların içerisindeyken ayrılıp, şu anda Ancestors: The Humankind Odyssey'i geliştiren Panache Studios'a katıldı. Desilets'e yeni oyununda başarılar diliyorum. Anlaşılan bu sene boyunca boyunca daha fazla şey duyacağız.