Harley Quinn ve 40 Vigilantiler
Devamını okuUbisoft, Assassin’s Creed serisinin yeni üyesi Unity’nin, konsollarda 900p çözünürlükte, 30 fps’deçalışacağını açıkladı ve sebeplerini belirtti.
“PS4’ü ve Xbox One’ı 30 fps’ye 900p’ye sabitleyerek çıkacak tartışmaları önlemek istedik. Teknik olarak işlemciye bağlıyız. Ekran kartları oldukça güçlü ama şehirdeki NPC’lerin yapay zekalarını hesaplayan işlemciler. Bundan dolayı darboğaz yaşadık ve bu da bizi sinirlendirdi. Unity’nin NPC yapay zekaları önceki oyunların on misli olacağından işimiz oldukça zordu, FPS'yi etkileyen ekranda gözüken poligon sayıları değil. İstesek 100 fps'de çalıştırabiliriz ama yapay zekadan dolayı hâlâ 30 fps ile sınırlı durumdayız.” diye açıklama yapan Ubisoft’tan Vincent Pontbriand’a ek olarak bu kısıtlamanın sebepleri de Nicolas Guérin’den geldi:
"Ubisoft olarak uzun bir süre 60 fps yapmak istedik. Bence güzel bir fikir değildi, hem oyunu 60 fps yaparak çok bir şey kazanamıyorsun; hem de gerçek gibi gözükmüyor, Hobbit filmleri gibi gözüküyordu, garipti."
Guérin ayrıca 60 fps'nin, bir FPS oyununda güzel olacağını ama Unity gibi aksiyon-macera türünde bir oyunda idealin 30 fps olduğunu söyledi
















