Nostalji zamanı
Devamını oku2015 tarihli Bloodborne, PlayStation 4'e özel oyunlar arasında en iyilerden biri. Özellikle de Souls türünü sevenler için kimi zaman Dark Souls serisinin bile önünde gösterilen muazzam bir oyun. Bloodborne'un bence tek bir zayıf yanı var, o da PS4 haricinde hiçbir platformdaki oyuncuların oynayamıyor olması.
Ancak bu durum bir süre sonra gayrıresmi olarak da olsa değişecek gibi, çünkü Bloodborne hayranı bir oyun geliştiricisi BloodbornePSX ismini verdiği proje üzerinde çalışıyor ve son birkaç gündür de ilerlemesini bizlerle paylaşıyor.
Lilith Walther, Bloodborne'u 20 sene öncesinin konsolunda çalışıyormuş gibi düşük poligonlu grafikler ve mekaniklerle baştan yaratmaya başlamış.
Walther, bu oyunu Unreal Engine kullanarak geliştiriyor. Daha ilk bakışta Bloodborne'un ana karakteri Hunter'ı düşük poligonlara rağmen tanıyabiliyorsunuz. Walther'ın paylaştığı videolarda Visceral Attack sistemini ve Rally mekaniğini oturttuğunu da görebiliyorsunuz. Yaratıklar tanınır halde, hatta bugün Carrion Crow'ları da eklemiş ve onları öldürdüğümüz bir klip de paylaşmış :)
Carrion crows are now killable, making them 'complete' in a first playable sort of way (sans texture). Here's a playthrough of a test level which contains both enemy types! pic.twitter.com/xusmLoN8nx
— Lilymeister ✨🏳️⚧️ BLACK LIVES STILL MATTER (@b0tster) January 19, 2021
Walther oyunun PS1 dönemine ait gibi görünmesine rağmen PS1 donanımında oynanamayacağını, ancak PC için mutlaka bittiğinde paylaşacağını da eklemiş. Bir hayran projesi olduğu için tabii ki ücretsiz sunulacak, eğer From Software bu geliştirme sürecine bir şekilde müdahale edip durdurmaya kalkmazsa ileride nur topu gibi bir Bloodborne çakmamız olacak demektir.
Lilith Walther'ın paylaştığı klipleri ve oyundaki ilerlemesini Twitter hesabından takip edebilirsiniz.
oynarken hep bana animsatirdi zaten ama bildiğin "nightmare creatures" olmuş bu :)