Oculus’un konferansından çıkan oyunlardan biri de, daha önce Darksiders II’nin yapımını üstlenmiş olan Vigil’den ayrılan ekibe ait.
Vigil çalışanlarından bir kısmının ayrılıp kurdukları Gunfire, Chronos’un arkasındaki ekip yani. Üçüncü kişi perspektifinden oynanan bu macera, atmosferik bir RYO olarak tanımlanıyor.
Yılda bir kez açılan bir labirente giren bir kahramanı oynuyoruz Chronos’ta. Her kaybedişimizde, labirente bir sene yaşlı gireceğiz yani. Bu da oyunun bir sürece sahip olmasını sağlayacak.
Karakterin yaşı, görünüşe göre oynayışımızı da etkileyecekmiş. Başlangıçta genç ve güçlü iken gittikçe yaşlanacak, ilerleyen yıllarda ve ilerleyen denemelerde daha çok farkındalığa, büyüye ve labirentin keşfettiğimiz sırlarına sırtımızı dayayacakmışız.
Şimdilik bir çıkış tarihi yok Chronos’un ama herhalde Oculus Rift’in 2016 ilk çeyrek çıkışına yakın bir zamanda karşılaşırız kendisiyle.
















