Sizin de çok iyi bildiğiniz gibi The Witcher ile Cyberpunk 2077 arasında çok büyük bir fark var, o da her iki oyunda kullanılan kamera perspektifleri. The Witcher serisinde baş kahramanımız Geralt'ı kanlı canlı ekranda görüyorduk, Cyberpunk 2077 ise "kendimizi oyunun içinde hissetmemiz için" birinci şahıs olarak kurgulanmış.
Aslında ilk zamanlarda Cyberpunk 2077'den gelen videolarda oyunun ara sahnelerinin çoğunluğunun üçüncü şahıs olduğunu görüyorduk, ama sonrasında CDPR bundan da vazgeçmişti. Şu an oyunda aynaya bakmak, envanter ekranına geçmek ve araç kullanmak dışında karakterimizi 3. şahıs perspektifinden göremiyoruz, halbuki karakter yaratma ekranında güzel bir karakter yaratmak için o kadar vakit geçiriyor insan :)
YouTube'da Cineagle'ın paylaştığı video ise oyun için üçüncü şahıs modu için ilk adımların atılmaya başladığını gösteriyor. Eğer videonun yorumlarını okursanız bu işlerden anlayan bazı kişilerin kamera pozisyonları ve modellerle ilgili Cheat Engine tablolarını bulmaya çalıştıklarını göreceksiniz.
Cineagle bu modun iyi sonuç vermesi için öncelikle ana karakterin animasyonlarının düzeltilmesi gerektiğini söylüyor, görünüşe göre animasyonlar tamamen birinci şahıs perspektifi düşünülerek hazırlanmış ve bu yüzden de özenli değiller. Karakterin duruşu da hiç gerçekçi değil zaten. Bu sorunun önüne geçmek için oyundaki diğer karakterlerin animasyonlarının ana karaktere aktarılabileceği söylenmiş.
Yine de oyunu 3. şahıs açısından görmek ilginç bir tecrübe. Bu ilk adım atıldığında göre birilerinin bu modları geliştirip oyunculara sunacağına da kesin gözüyle bakabiliriz ama zamanı hakkında bir şey söylemek zor.
orospu cocugu bedavadan 5 dk mı caldın