Daedalic, LoTR: Gollum Sonrasında Oyun Geliştirmeye Son Verme Kararı Aldı

Bundan sonra sadece dağıtımcılık yapacaklarmış

Daedalic Entertainment gerek geliştirdiği gerek dağıtımcılığını üstlendiği yapımlarla oyun severlerin beğenisini kazanmış bir stüdyo.

Ancak işin geliştirme kısmındaki son örnek Lord of the Rings: Gollum hiç de beklenen gibi bir oyun olmadı. Bunun sonucunda da artık oyun geliştirmemeye karar vermiş durumdalar.

Geçtiğimiz gün gameswirtschaft.de tarafından paylaşılan habere göre; firma, halihazırda geliştirme aşamasında oldukları oyunlar da dahil olmak üzere tüm geliştirme işlerine son vermiş bulunuyor.

Bu oyunlar arasında geçtiğimiz yıl geliştirilmeye başlanan bir Lord of the Rings oyunu da var. Firma, bundan sonra dağıtımcılık, lisanslama, satış ve pazarlama işlerine odaklanacakmış yapılan açıklamaya göre. Tek istisna, ortak geliştirici olarak katkı sundukları Surviving Deponia olacakmış; bu oyunun geliştirme sürecinin sekteye uğramayacağı ve Daedalic’in oyunun yaratıcı kısmına (hikaye, görevler, diyaloglar) katkıda bulunmaya devam edeceği belirtiliyor.

LoTR: Gollum’un performansının ne kadar kötü olduğu ortada. Ama bunun Daedalic gibi bir stüdyoyu oyun geliştirmeme aşamasına getirmesi üzücü.

P.S. Daedalic'in bugüne kadar geliştirdiği macera oyunları arasında Deponia serisi, The Dark Eye: Chains of Satinav, A New Beginning, The Night of the Rabbit, Memoria, Anna's Quest gibi son derece başarılı isimler bulunuyordu.

 

YORUMLAR
mokanalpa
3 Temmuz 2023 11:59

Bu oyunun kötü olacağı baştan belliydi bunu görememelerine şaşırdım.

Parolamı Unuttum