Dave Bautista, Gears of War Filminde Oynamak İçin Elinden Geleni Yapmış

Rol için epey istekli…

Kimilerimizin güreşçilik zamanlarından, kimilerimizin Guardians of the Galaxy ve The Avengers gibi filmlerden tanıdığı Dave Bautista, uzun süredir Gears of War filminde Marcus Fenix rolüne talip olduğunu dile getiriyor. Son yorumu, bu konuda pek mesafe alamadığı yönünde.

Bautista, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda, Hollywood’daki muhataplarının kendisini dinlediğini ama herhangi bir adım atmadıklarını söylüyor. ‘İnanın bana, bunu gerçeğe dönüştürmek için her şeyi yaptım’ diyor.

Gears of War’un patronu Rod Fergusson, geçtiğimiz ay konu ile ilgili bir yorum yapmış, Bautista’yı Marcus Fenix rolünde görmenin muhteşem olacağını düşündüğünü belirtmişti. Ama filmde rol alacak oyuncular hakkında bir söz sahibi olmadığını da eklemişti yorumuna. Filmin senaryosu dahi belli değil, dolayısıyla Fenix’in filmde yer alıp almayacağını bile bilmiyoruz henüz.


Gears of War filmi ile ilgili çalışmaların mazisi 12 yıl kadar öncesine uzanıyor. Yüzüklerin Efendisi serisini yapan stüdyo New Line Cinema, 2007 yılında oyunun film haklarını satın almıştı, ancak sonrasında herhangi bir gelişme yaşanmamıştı. 2016 yılında ise, Microsoft film için Universal Pictures ile çalıştıklarını duyurmuştu.

Filmin senaryo çalışmalarının halen devam ettiği biliniyor. Yönetmen ise henüz belirlenmiş değil. Top Gun’ın yönetmeni Tony Scott bu göreve talip olduğunu söylemişti. Bautista gibi o da fazla mesafe alamadı herhalde ki bununla ilgili bir duyuru gelmedi.

Serinin yeni üyesi Gears 5, Eylül ayında Xbox ve PC için çıkışını gerçekleştirecek. Bakalım seriyi tekrar gündeme taşıyıp film için çalışmalara da hız verebilecek mi?

 

YORUMLAR
Srinelli
24 Temmuz 2019 07:48

oha. Ben de diyorum bu oyundaki elemanlarin hepsi birine benziyor. Kime benziyor.

ilke_kurtlutepe
23 Temmuz 2019 21:39

'amerikan güreşi' diye bir kelime yoktur, onun yerine 'profesyonel güreş' demeniz daha doğru olur. Niyeyse tüm dünyada sadece Türkiye'de bu kelime kullanılıyor ve acayip sinir bozucu. Hele ki profesyonel güreşin sadece adını anmak istemediğim malum firmayla özdeşleşmesine de sinir oluyorum.

Decypher
ilke_kurtlutepe
24 Temmuz 2019 11:46

Biz küçükken televizyonda hep amerikan güreşi diye izledik bunları, dilimize de öyle yerleşmiş bir kelime bence :) Yani şunu okuyan biri 'amerikan güreşi de ne ki' diye sormaz, ona eminim.

Bizde 'profesyonel güreş' dendiğinde akla milli sporlarımızdan güreş gelir, acaba geleneksel güreşin yaygın olduğu diğer ülkelerde de ikisinin ayırt edilebilmesi için ne diyorlar onu bir araştırmak lazım :)

ilke_kurtlutepe
Decypher
24 Temmuz 2019 13:14

Türkiye'deki güreş konusunda pek bilgim yok ama sanırım sadece 'güreş' olarak geçiyor olması lazım. Çünkü Türkiye'de bu spor olarak yapılıyorken diğer ülkelerde olan profesyonel güreş 'spor eğlencesi' dediğimiz şey. Yani çok farklı kulvardalar zaten :) Ama bu konuyu bilmeyenler için de yanlış anlaşılmaya müsait.


E-VrL
ilke_kurtlutepe
24 Temmuz 2019 11:37

Siz istersiniz de ben düzeltmem mi, hemen WWE yapıyorum:)

ilke_kurtlutepe
E-VrL
24 Temmuz 2019 13:16

İşin garip tarafı 90'lar sonu 2000'ler başı Türkiye'de Flash TV'de yayınlanan PW şirketi WWE değildi, WCW'ydu :) O zamanlar WWE'nin en büyük rakibiydi, hatta onları geçmişti bile. Ama yaptıkları yanlış kararlar yüzünden battılar ve bilin bakalım onları kim satın aldı: WWE :)


Hideo Kojima, Battle Royale Yapmak Fikrine Epey Mesafeli

"Para kazanmanın en kolay yolu olsa da" diyor…

Hideo Kojima, Battle Royale Yapmak Fikrine Epey Mesafeli

Hideo Kojima’yı tanımayanımız yoktur herhalde. Metal Gear serisiyle oyun dünyasının en bilinen isimlerinden birisi olmayı başardı. Death Stranding ile de bu başarısını perçinlemek niyetinde. Yaptığı işlere mutlaka kendi imzasını atan, farklı tarzda şeyler deneyen bir yönetmen. Trendlere, ana akım yapımlara kaptırmak gibi bir huyu yok. Geçtiğimiz günlerde San Diego’da düzenlenen Comic Con 2019 panelinde de bu durumun altını bir kez daha çizmiş, özellikle battle royale hakkındaki yorumlarıyla.

Panelde, “Para kazanmanın en kolay yolu, oyuncuları bir adaya atıp birbirlerini vurmaya çalışacakları bir oyun yapmak” demiş Kojima ve eklemiş “Böyle bir şey yapmak istemem”

Battle royale türündeki oyunlara alttan alta laf soktuğu bu açıklama da salondaki izleyiciler tarafından coşkuyla karşılanıp alkış yağmuruna tutulmuş. İyi de sen ben oynamıyorsak, kim oynuyor bu oyunları :)


Gerçi bu durum anlaşılır bir şey, zira orada bulunanların ilgilendikleri esas oyun tarzı hikâye odaklı, tek kişilik oyunlar. Haliyle, çevrimiçi çok oyunculu modlar ile ilgili bu tarz tepkiler vermeleri de normal. Kojima açısından da bu tarza bulaşmamak yönündeki tercih gayet anlaşılabilir bir tercih; hikaye anlatımını bu kadar seven birisinin yapmak isteyeceği tarzda oyunlar değil.

Peki ya bir gün şartlar değişirse? Muhtemelen o şartları değiştirmeye niyetlenen de yine Kojima gibi isimler olacak. Kaldı ki, Kojima yeni oyununda farklı bir tür tanımlayacağını söylüyor ve bu türü de ‘Social Strand System’ olarak adlandırıyor. Multiplayer deneyimini farklı bir boyuta taşımak niyetinde olduğu aşikâr. Bunu ne ölçüde başarabilir, bekleyip göreceğiz. 8 Kasım’da perde kalkacak ve Death Stranding oyun severlerle buluşacak. Takipteyiz.

 

Journey’in Geliştiricisinin Yeni Oyunu Sky: Children of the Light, PC’ye De Gelecek

Bu sefer çok bekletmeyecekler herhalde…

Journey’in Geliştiricisinin Yeni Oyunu Sky: Children of the Light, PC’ye De Gelecek

Bizleri Journey gibi çok hoş bir oyunla buluşturan Thatgamecompany, Sky: Children of the Light ile sahalara geri döndü geçtiğimiz günlerde. Fakat bu sefer oyun iOS için çıkış yaptı. Journey’in PC’ye gelişini beklediğimiz gibi yıllar boyu beklemeyeceğiz gibi görünüyor, zira Sky’ın PC versiyonunun da çıkacağı teyit edildi.


Journey, ilk olarak 2014 yılında PS3 için çıkış yapmıştı ve geçtiğimiz günlerde PC versiyonu da ekranlarımıza teşrif etti. Yani 5 yıl beklemiş olduk. Ama bu sefer durum farklı, Sky’ın diğer platformlar için de geliştirilmekte olduğu söyleniyor. iOS versiyonunun ardından ilk olarak yine mobil platformlarda, Android cihazlarda göreceğiz kendisini. Sonrasında da sıra PC ve konsol versiyonlarına gelecek.

Thatgamecompany tarafından Sky’ın çıkışı ile ilgili olarak yapılan paylaşımda, “Yakında tvOS, MacOS, PC ve konsol çıkışı ile ilgili daha fazla bilgi paylaşmayı umuyoruz” deniliyor.

Sky, başarılı bir çıkış yapmış gibi, en azından inceleme puanları bu yönde bir izlenim veriyor. Oyuncu değerlendirmelerinde ise, bir miktar olumsuz bir tablo söz konusu. Eleştirilerin önemli bir kısmı, oyunun PC veya konsolda daha iyi olabileceğine dönük şikayetler. Bakalım beklenildiği gibi olacak mı, takipteyiz.

 

Parolamı Unuttum