Duyurulduğundan beri Elden Ring ile ilgili yeni bir video veya bilgi görmedik, ama görünüşe göre oyunun geliştirilme sürecinde her şey yolunda ilerliyor. Hatta söylenene göre oyunun geliştirilmesi 2020'nin ilk yarısında tamamlanmış bile!
Bloodborne içerikleriyle tanınan Çinli yayıncı Longqi, Çin sosyal medya platformlu Bilibili'de (gerçekten de var böyle bir isim) oyundan iki boss görüntüsü ve çeşitli bilgiler paylaştı. Longqi yayınladığı videoyu kısa sürede silmiş olsa da ekran görüntüleri paylaşılmaya devam ediyor ve biz de bu iki bossu görme şansını elde ediyoruz.
Bu ilk tasarımı daha önce Microsoft'un E3 2019 konferansında yayınlanan videoda görmüştük. Tabii orada gördüğümüz daha net bir görseldi ama sırf bu bile bu sızıntının gerçekliğine dair önemli bir ipucu. İkinci tasarım ise yepyeni bir bossu gösteriyor ve sırf buna bakarak bile bizi yine müthiş tasarımları bossların beklediğini söyleyebiliyoruz.
Longqi, oyunda Kelt mitolojisinden parçalar bulunacağını ve Nors mitolojisinden de dünya ağacının (Yggdrasil) konu edileceğini söylemiş. Oynanış Dark Souls'a çok yakın ama haritası çok daha büyük olacak. Bu da Elden Ring'in Sekiro gibi türün mekaniklerini farklı biçimde yorumlamak yerine, orijinal formüle daha çok sadık kalacağını gösteriyor.
Oyunda dinamik hava durumu ve gece / gündüz döngüsü bulunacakmış. Longqi oyunun geliştirilmesinin 2020'nin ilk yarısında tamamlandığını, şu anda cilalama aşamasında olduğunu da eklemiş.
Bir diğer cümlede de "oyunda Gael ve Xanthous King gibi karakterler var" diyor, ama "bunlara benzer karakterler" mi demek istiyor, yoksa ortada bir crossover durumu mu var, onu anlamak pek mümkün değil. Açıkçası bu oyunda da bir şekilde Patches'i görmeye hayır demem.
Muhtemelen yeni yılla birlikte Elden Ring'i daha sık konuşmaya başlayacağız.
Bayılıyorum ben bu adamın tarzına. Sessiz ve derinden ilerliyor. Cyberpunk gibi tantana yapa yapa gelmiyor. Medya baskısından uzakta, Japonya'daki bir binada, sessiz sedasız oyununu mükemmel bir hâle getirmeye çalışıyor. Japonların iradesine hayranım.