Hellblade Geliştirici Günlüklerinde Altıncı Bölümdeyiz

Bu sefer kamera, kontroller ve dövüş var.

Evet, yine biz bizeyiz arkadaşlar.

Ben ve bu seriyi takip eden bir avuç tatlı okuyucu. Ninja Theory’nin arkasında olduğu Hellblade üretiminde daha erken dönemlerde olsa da geliştirici günlükleri dolu dolu gelmeye devam ediyor. Önceki bölümleri kaçıranlar için birinci, ikinci, üçüncü, dördüncü ve beşinci bölümleri izlemelerini öneriyorum.

Bu sefer işin ucunda daha fazla oynanış öğesi var. Bugüne kadar tasarım kararları ve sürecin nasıl işlediği, hatta bir önceki bölümde ekonomik modelle oyun dünyasına bir yenilik getirmeyi amaçlamış olan Ninja Theory biraz daha oyuncuların seveceği bir içerikle karşımızda.

Kameranın neden omuz üstü seçildiğini, dövüşlerde düşmana nasıl kilitlenildiğini, farklı boyutlarda düşmanlar geldiğinde bu sistemin nasıl çalıştığını ve test aşamalarını bizlerle paylaşıyorlar. Tabii oynadığımız karakter Senua’nın dövüş hareketlerinin arkasındaki itkileri ve vahşiliğinin yansıtılışını da görüyoruz.

Hellbalde şimdilik PS4’e çıkacak ve çıkış tarihi 2015 olarak gözüküyor. 

YORUMLAR
Parolamı Unuttum