Improbable’ın ilk oyunu, bulut tabanlı bir çoklu oyuncu platformu olan SpatialOS’i üreten ekibin ellerinden çıkacak. Yeni oyunun Çevrimiçi bir RYO olduğunu belirten yapımcılar, oyunun bir “MMO” olmadığının altını çiziyor.
Eski BioWare, Capcom ve Ubisoft çalışanlarının bulunduğu ekibin ilk oyununu Kanada’da bulunan Edmonton stüdyosu yapacak. Improbable’ın sene içerisinde açtığı iki stüdyonun ilki olan Edmonton’ın başında eski BioWare yöneticisi Aaryn Flynn bulunuyor. Flynn, geçtiğimiz hafta GameInformer’a verdiği röportajda oyunun kesinleştiğini ifade etti.
“Ekibimizin içerisinde pek çok donanımlı insana sahibiz. Sadece BioWare çalışanları değil, Ubisoft ve Capcom’da boy göstermiş elemanlarımız da var. SpatialOS ve Unreal motorunu kullanacak yeni RYO’muz için bize yardım etmeye geldiler.”
Oyunun başyapımcısı ise eski BioWare tasarımcısı Neil Thompson olacak.
Oyunun bir MMORPG olmayacağını üstüne basa basa belirten Improbable CEO’su Herman Narula, oyuncu odaklı bir oyun üreteceklerini ve bu sistemin çıkış noktası olarak Neverwinter Nights’ı seçtiklerini de ifade etti.
“SpatialOS bir MMO çözümü değil. Biz, çoklu oyuncu kavramını baştan aşağı değiştirmek istiyoruz. Bu sistem, daha önce Aaryn’ne sorduğum ‘kurduğumuz şeyde oyuncuların söz hakkını nasıl yükseltiriz?’ sorusunun cevabı.”