Mafia: Definitive Edition'da Polis Mekanikleri Değişecek

Artık her kırmızı ışıkta başınız belaya girmeyecek

İlk Mafia oyununu özel yapan detaylardan biri, oyunun zamanının ilerisindeki gerçekçi yapısıydı. Silahlardaki mermi sisteminden tutun araçların çalışma şekline kadar pek çok detay düşünülerek oyuna eklenmişti. Fakat bu mekaniklerin en dikkat çekici olanı polis sistemleriydi.

Günümüzde hala kulağa ilginç geliyor olsa da Mafia'daki polisler, en ufak sorunlarda peşinize düşerek görevinizi mahvedebiliyordu. Kırmızı ışıkta geçmeniz ya da hız sınırını aşmanız, polislerin peşinize düşmesi için yeterli birer sebep olduğu için görevler içerisinde azami dikkatle oynamanız gerekiyordu. Fakat Hangar 13, Mafia: Definitive Edition'da bu sorunu çözmeyi planlıyor.

Oyunun tasarım yönetmeni olan Haden Blackman, USGamer ekibine verdiği röportajda sisteme getirecekleri yeniliklerden bahsetti. Remake içerisinde polis davranışlarını genel zorluk seviyesinden bağımsız şekilde ayarlayabileceğimizi açıklayan Blackman, eski tadı özleyenleri mahrum bırakmayacaklarını da doğrulamış oldu.

Blackman'ın röportajında dikkat çeken konulardan biri de çatışma mekanikleri. Yönetmenin ifadelerine göre oyun, Mafia 3'teki siper al/savaş mekaniği ile paralellik gösterecek. Blackman, ilk oyunu özel yapan detaylar arasında oyunun yüksek zorluk derecesi olduğunu vurgulayarak Mafia: Definitive Edition'da da çatışmaların çok daha ölümcül olacağını ifade etmiş.

Bakalım Mafia: Definitive Edition, orijinal oyuna ne kadar sadık kalabilecek...

YORUMLAR
Parolamı Unuttum