Game Developer Conference, bu sefer de verimli geçti desek yerinde olur. Microsoft Stüdyoları adına konuşmacı olarak katılan stüdyo şefi Phil Spencer da bu verimlilğe katkıda bulundu, biz de haber yapalım dedik.
Spencer’ın söylediğine göre, XBOX cephesi de tam da Steam’in yaptığı gibi bir “erken erişim sistemi” yayınlama hazırlığında. Oyuncuların beğendiği oyunlara yapım esnasında destek çıkabilmelerini çok önemli bulduğunu söyleyen Spencer, PC oyunlarının elde ettiği bu şansın kısa zaman içerisinde konsollara da adapte edilmesi gerektiğini savunuyor. Bakalım Sony cephesinden de bu konuya bir karşılık gelecek mi?
Sanal gerçeklik konusunda da “havalı teknoloji” yorumunda bulunan Spencer, bu tür teknolojilerin olması gerektiği ama tüm oyunları bu şekilde oynamanın da doğru olmayacağını söylüyor.
Yetkilinin en önemli konuşması ise PC cephesine ait. Microsoft’un yeni nesilde PC oyunculuğuna odaklandığını belirten yetkili, yıl içerisinde bu konuya dair birçok gelişme göreceğimizin altını çiziyor. (Valve’a da son yılların PC oyunculuğunu yücelttiği için övgüde bulunmadan geçmiyor.)
Berkan Cesur, konsol konsol diye nicesine sarıldım, benim sadık yarim pörsınıl kompitırdır dediği diyarlardan bildirdi.
















