Microsoft, Project Scorpio'nun Kare Hızı ve Görsellik Durumunu Açığa Kavuşturdu

Scorpio'dan nasıl faydalanacakları geliştiricilerin sorumluluğunda

Microsoft yeni çıkaracağı Project Scorpio konsolu hakkında yeni bir ayrıntı daha açıkladı.

Xbox'ın baş mühendisi Mike Ybarra, Microsoft'un geliştiricileri Scorpio ve Xbox One oyunları arasında kare hızı eşitliğini sağlamaya zorlamayacağını doğruladı. Ybarra, Twitter üzerinden eşitliğin olacağını iddia eden kullanıcıya, "Hayır, yok," şekilde yanıt verdi. "Bu geliştiricilerin ne seçeceğine bağlı, onların oyunları için, ne yapmak istediklerine bağlı," dedi.

Ybarra, başka bir tweet'inde Microsoft'un bu konudaki politikasını daha net ve doğrudan bir şekilde ortaya koydu: "Geliştiriciler, Project Scorpio'nun oyunları nasıl kullandıklarını seçmekte özgürler. Kare hızını veya görselliği sınırlama gereksinimimiz yok."

Microsoft, Scorpio'yu "şimdiye kadar yapılmış en güçlü konsol" olarak konumlandırıyor. Dolayısıyla geliştiriciler, oyunlara yönelik vizyonlarını kare hızını ve görselliğini sınırlandırarak yönetmek zorunda kalırsa bu bir talihsizlik olur. Microsoft Studios'un patronu Shannon Loftis, geliştiricilerin çok oyunculu oyunlar için kare hızını sabit tutacağını düşünüyor.

Tüm Xbox One oyunları Scorpio'da çalışacak; ancak oyunların Scorpio sürümleri daha iyi görünebilir ve performans gösterebilir. Tabii bu geliştiricilerin isteğine bağlı. PS4 ve PS4 Pro ile benzer bir durum aslında. Microsoft, Scorpio hakkında E3'te ya da daha erken bir zamanda daha fazla ayrıntı paylaşacaktır.

Scorpio'nun fiyatı daha belli değil ama çıktıktan sonra kendisini satın alma gibi bir planınız var mı?

YORUMLAR
Parolamı Unuttum