Souls serisinin yaratıcısı, Elden Ring'in yönetmeni Hidetaka Miyazaki Sony'nin son derece başarılı Demon's Souls Remake oyununun Elden Ring ekibi üzerinde baskı yarattığını itiraf etti. Ekip, Elden Ring'in görsel açıdan üstün olması için ellerinden geleni yapmış.
Bluepoint'in geliştirdiği Demon's Souls Remake 2020 yılının en beğenilen oyunlarından biri oldu, hala daha yeni nesil konsollar için parmakla gösterilen görsel kalitede bir oyun kendisi. Ancak Miyazaki buna rağmen Demon's Souls Remake'i oynamadığını da söylüyor. Ben en azından bir merak edip bakmıştır diye tahmin ediyordum, sonuçta yönetmenliğini yaptığı bir oyunun yeni halinin nasıl olduğunu görmek ister diye düşünmüştüm. Yanılmışım :)
Miyazaki, Demon's Souls'un grafik kalitesinin Elden Ring ekibinde bir baskı unsuru olup olmadığı yönündeki soruya "Rminim ki grafik ekibimiz bu baskıyı herkesten çok hissetmiştir" cevabını vermiş.
"Sadece Elden Ring için değil, yaptığımız tüm oyunlar için. Grafikler bizim en büyük önceliğimiz değil, grafik departmanından istediklerimiz oyunun gereksinimlerine göre değişiyor ve diğer geliştirme öğelerine göre daha az öncelikli oluyor. Ama grafik ekibimiz Elden Ring için inanılmaz sıkı çalıştı" diyor Miyazaki.
Ünlü ismin Demon's Souls Remake oynamama sebebi ise kendi yaratımlarını tekrar ziyaret etmeyi sevmemesiymiş: