IGN Unlocked'a katılan Phil Spencer'a elbette PlatinumGames'in büyük umutlarla duyurduğu ama sonrasında talihsiz biçimde iptal edilen fantastik oyunu Scalebound da soruldu. Sanırım Spencer da artık bu sorulardan sıkılmıştır, sonuçta oyun iptal edileli üç yıldan fazla zaman oluyor ama hala daha Scalebound söylentileri sürüyor.
Spencer ve PlatinumGames cephelerinden ne kadar kesin cümleler kurulsa da bir grup oyuncu buna inanmak istemiyor olsa gerek, ama bu oyuncuların sayıları da yavaş yavaş azalıyor. Spencer "bu oyun üzerinde çalışmıyoruz. Bugün Platinum'da değilim ama onların da üzerinde çalışmadığına neredeyse eminim. Köprünün altından çok sular aktı, hepimiz yolumuza devam ettik" demiş.
"Üzerinde yıllarca konuştuğumuz bir oyunu iptal etmek zorunda kalmayı kendi açımdan yüksek bir nokta olarak gördüğümü söyleyemem. Ama yine de belki de hala bir şeylerin geliştirildiğini düşünen insanlar için söylemek istiyorum, geliştirilmiyor."
E3 2014'te Microsoft'un basın konferansında Xbox One exclusive olarak duyurulan Scalebound, Hideki Kamiya'nın bugüne kadarki en büyük projesi olacaktı ama olamadı. Spencer Kamiya ve Platinum ekibine büyük saygı duyduğunu, bir şeyler yapmayı denediklerini ama bunu beceremediklerini söyleyerek olaya son noktayı koymuş.
Artık bundan sonra da Scalebound soranların ağzına kürekle vursa yeridir.