PlayerUnknown's Battlegrounds'un yapımcısı Bluehole'un düzenlediği hayır etkinliği sona erdi. İki kişilik ekiplerden oluşan ve Kuzey Amerika ile Avrupa'nın en ünlü oyun yayıncılarının yer aldığı etkinlikte amaç Gamer's Outreach Derneği'ne yüklü bir bağış yapmaktı. Nitekim öyle de oldu, Bluehole'un düzenlediği etkinlikte tam 123 bin dolar toplandı. Yapımcı Bluehole da kendi cebinden 100 bin dolar bağış yaptı ve toplamda 223 bin dolar Gamer's Outreach Derneği'ne bağışlandı.
Son zamanlarda ülkemizde de oldukça popüler olan "Battle Royale" oyunu PUBG, böylece hayırlı bir işe de vesile oldu. Bluehole, bu olayı geleneksel bir hale getirmek ve bağış etkinlikleri düzenlemeye devam etmek istediğini de dile getirdi.
> Battlegrounds'ta Gizli Bir Zırh Var: Kızartma Tavası!
Büyük bir patlama yapan ve bu hafta içerisinde 2 milyon satışa ulaşan Battlegrounds hızla büyümeye devam ediyor ve oyunun geliştiricileri de projeyi sürekli olarak aktif tutuyor ve güncellemelerle diri tutuyor. Özellikle arkadaşlarla oynandığında hem komik hem de epik anlara sahne olabilen oyun için hazırladığımız kazanma rehberine de bir göz atın derim.
100 bin dolar bağış hedeflenirken toplamda 223 bin dolara ulaşılması çok daha güzel bir haber.
Gamer's Reachne ola ki derseniz de kısaca açıklayayım. Birkaç liseli oyuncunun başlattığı ve kısa sürede büyüyen bir yardım organizasyonu. Hastanelerdeki çocukların teknolojiye ve oyunlara erişimini kolaylaştırarak hastalık süreçlerinde yanlarında oluyorlar.