Palworld, yapımcısı Pocketpair ekibini ihya etmeyi başardı. Sadece ilk ayında 25 milyon oyuncuya ulaşarak sunucuların zorlanmasına sebebiyet veren oyun, 6.7 milyon dolar gibi bir bütçeye sahipti. Buna rağmen 10 milyar dolar kazandığı öne sürülen Palworld, yeni bir türün de yaratıcısı oldu.
Pocketpair CEO'su Takuro Mizobe, bu türün yaratıcısı oldukları için mutlu. Geçtiğimiz günlerde şahsi Twitter hesabı üzerinden bazı iddialara yanıt veren Mizobe, Tencent'in şu anda geliştirmekte olduğu Palworld benzeri oyun hakkında şu ifadeleri kullandı:
"Birini suçlamak, onların kötü bir şey yaptığı anlamını taşır. Ben Tencent'in kötü bir şey yaptığını düşünmüyorum. Hatta diğer şirketlerin Palworld gibi oyunlar yapmak istemesiyle gurur duyuyorum. Oyun endüstrisi, sevdiğimiz fikirleri geliştirerek büyüyüp yenilenebiliyor."
Game Pass tarihinin en büyük üçüncü oyunu olan Palworld, yakında diğer platformlara da geçiş yapacak.