Praey for the Gods, 2014 yılından beri geliştirilmekte olan bir oyun. 300.000 $ hedefle başlatılan Kickstarter kampanyasını 500.000 $ ile tamamlamış ve oyuncuların desteğini arkasına almıştı. 31 Ocak itibariyle de erken erişim aşamasına geçti artık.
Oyunun kreatif direktörü Brian Parnell de bu vesileyle GameInformer'a verdiği röportajda oyun hakkında açıklamalarda bulunmuş.
Kendisine ilk olarak oyunun ne kadar süreyle erken erişimde kalacağı sorulmuş, o da Kickstarter hedeflerine ulaşılmakla birlikte henüz oyunun tamamlanmadığını, oyun üzerinde çalışmalarının devam ettiğini ve birkaç boss daha eklemeyi planladıklarını söylemiş. Bu süreçte oyuncu geri dönüşlerine de önem veriyorlarmış.
Akla gelen ilk soru, doğal olarak oyunun Shadow of the Colossus'tan ne kadar esinlendiği ve esin kaynakları arasında Breath of the Wild'ın da bulunup bulunmadığı. Haliyle röportajda bu soru da yöneltiliyor. Kendisinin de bir Zelda hayranı olduğunu söyleyen Parnell, bu oyunların çok fazla benzeri bulunmayan ve türlerinin zirvesinde oyunlar olduklarını, tasarım aşamasında da Shadow of the Colossus, Skyward Sword ve Breath of the Wild'dan esinlendikleri pek çok nokta bulunduğunu belirtmiş. Aynı zamanda bir başka favori oyunu Deus Ex'ten de esinlendiklerini eklemiş sözlerine.
Röportajda oyun hakkında farklı konulara da temas edilmiş, orijinal metni okumak isteyenler şuradan erişebilirler.
- Total War: Three Kingdoms'ın Çıkışı Ertelendi!
- Apex Legends Hız Kesmiyor - Bir Haftada 25 Milyon Oyuncu!
Bakalım esin kaynaklarından ne ölçüde dersler çıkarmış ve oyuncuların beklentilerini karşılayabilecek mi. Takipteyiz.