Bana göre iyi bir Tomb Raider oyununun olmazsa olmazı başarılı bulmacalarla donatılmış antik mezarlarıdır. 2013’te çıkan ve seriyi üçüncü kez başa saran yapım iyiydi hoştu ama benim gözümdeki en büyük eksiği bu tarz mekânların sayısının azlığı, aşırı kolay olmaları ve elde edilen ödülün verilen çabaya değmeyişiydi.
Neyse ki bu konuda yalnız değilim. Serinin uzun soluklu hayranları Rise Of The Tomb Raider duyurulduğu ilk günlerden beri antik mezarların geliştirilmesini istediklerini özellikle belirtmişlerdi. Yapımcı Crystal Dynamics ise bunu dikkate alacağını açıklamıştı bizlere.
Ve Polygon tarafından dün yayınlanan 14 dakikalık video sayesinde sözlerinde sahiden de durduklarını görüyoruz. Prophet’s Tomb adlı bu bölümde Lara’nın bir önceki oyuna nazaran daha zor bulmacalarla uğraştığına şahit oluyoruz. Üstelik bu kez tünelin sonunda bizi “daha anlamlı ödüller” bekleyecekmiş. Yani uğraştığımıza değecek…
Rise Of The Tomb Raider, 10 Kasım’da Xbox 360 ve Xbox One, 2016’nın ilk aylarında PC, 2016’nın sonundaysa PS4 için çıkmış olacak.
















