Sony PS4'ün Black Friday Satışlarından Çok Memnun

Satıyor efendim durduramıyoruz.

 60 milyondan fazla kullanıcısıyla en yakın takipçisi Xbox One’ın satışlarını neredeyse ikiye katlayan PlayStation 4, Sony’nin sekizinci jenerasyon konsol yarışındaki liderliğini perçinlemeye devam ediyor.

Geçen hafta tüm dünyayı etkisi altına alan Black Friday (“Kara Cuma”) fırtınası, Sony’nin çok işine yaramış gibi. 200 dolara kadar düşen PlayStation 4 birlikte bu seneki Black Friday Sony’nin “23 yıllık PlayStation tarihinin en başarılı Black Friday indirim haftası,” olmuş.

PSN’in patronu Eric Lempel, Amerikan haber kanalı CNBC’ye verdiği röportajda, geçen hafta PlayStation 4 ve Pro alanların birçoğunun mağazalardan aynı zamanda PSN üyelikleri de satın alarak ayrıldıklarını söyledi. Bu jenerasyonun başında konsol endüstrisinin artık öldüğünü düşünenleri haksız çıkardıkları için mutlu olan Lempel, Sony'nin bu yılki kazancının %346 oranında arttığını ve bu artışın en önemli etmeninn PlayStation markası olduğunu belirtti. "Fevkalede bir yıl yaşıyoruz," diyen Lempel, ekledi: "Daha önce sattığımızdan çok daha fazla konsol sattık ve konsol işi muhteşem gidiyor."

Bu saatten sonra Microsoft’un, Sony’yi yakalaması zor gibi gözüküyor. Sizce dokuzuncu jenerasyon kapıyı çaldığında, Microsoft sağlam bir atağa kalkabilecek mi?

60 milyondan fazla kullanıcısıyla en yakın takipçisi Xbox One’ın satışlarını neredeyse ikiye katlayan PlayStation 4, Sony’nin sekizinci jenerasyon konsol yarışındaki liderliğini perçinlemeye devam ediyor.

Geçen hafta tüm dünyadaki Black Friday (“Kara Cuma”) alışveriş fırtınası, Sony’nin çok işine yaramış gibi. 200 dolara kadar düşen PlayStation 4 ve Pro fiyatlarıyla birlikte, bu seneki Black Friday Sony’nin “23 yıllık PlayStation tarihinin en başarılı Black Friday indirim haftası,” olmuş.

PSN’in patronu Eric Lempel, Amerikan haber kanalı CNBC’ye verdiği röportajda, PlayStation 4 ve Pro alanların birçoğunun mağazalardan aynı zamanda PSN üyelikleri de satın alarak ayrıldıklarını söyledi.

Bu jenerasyonun başında konsol endüstrisinin artık öldüğünü düşünenleri haksız çıkardıkları için mutlu olan Lempel, Sony'nin bu yılki kazancının %346 oranında arttığını ve bu artışın en önemli etmeninn PlayStation markası olduğunu belirtti. "Fevkalede bir yıl yaşıyor," diyen Lempel, ekledi: "Daha önce sattığımızdan çok daha fazla konsol sattık ve konsol işi muhteşem gidiyor."

Bu saatten sonra Microsoft’un, Sony’yi yakalaması zor gibi gözüküyor. Sizce dokuzuncu jenerasyon kapıyı çaldığında, Microsoft sağlam bir atağa kalkabilecek mi?

YORUMLAR
Parolamı Unuttum