Kan, vahşet, gerilim, korku... Peki ama nasıl olacak bunlar?
Devamını okuFinal Fantasy 16'nın yapımcısı Naoki Yoshida, GQ röportajında serinin isimlerindeki sayılar hakkında da konuştu ve Square Enix'in bu numaralandırmayı bırakmayı düşündüğünü belirtti.
Yoshida, ana seri oyunlarında sürekli olarak bu sayıları kullanmanın yeni oyuncuları seriye karşı mesafeli tuttuğunu, çünkü oyuncuların yeni bir oyundan keyif almak için önceki oyunları oynamak gerektiğini düşünüyor olabileceklerini söylüyor.
"Bir çok oyuncu gelecek ve buna neler olup bittiğini anlamak için baştan okumanız gereken bir çizgi romanmış gibi bakacak. Bu pazarlama açısından da sorun çünkü seride yayınladığımız her numaralandırılmış oyun için "sorun değil, diğerlerini oynamış olmanız gerekmiyor" demek zorunda kalıyoruz." diyor Yoshida.
Yoshida'ya, Square Enix'in bu numaralandırma işinden vazgeçip vazgeçmeyeceği de sorulmuş.
"Yöneticilerle konuştuğum bir şey bu. Belki de artık isimlerden sayıları bırakmamızın zamanı gelmiştir. Örneğin elimizde Final Fantasy 14 var. Yeni bir oyuncu geliyor ve diyor ki "durun bir dakika, eğer 16 çıktıysa neden Final Fantasy 14 oynayayım ki?". Neden oyuna Final Fantasy Online demiyoruz - sayılardan tamamen kurtulsak her şeyi anlamak daha kolay olurdu.
Final Fantasy 17 veya Final Fantasy 18'de sayı olup olmamasına gelince - bu artık o oyunu geliştirenlerin ve markanın sorumluluğu kimdeyse onun problemi olacak, bizim değil."
Final Fantasy 16, PlayStation 5 için 22 Haziran'da çıkacak.