Çünkü yıllardan beri aradığım oyunu buldum da ondan!
Devamını okuGün geçmiyor ki Nightdive Studios’tan yeni bir klasik canlandırma haberiyle karşınıza çıkmayalım. Kickstarter üzerinden 1.3 milyon doların üzerinde fon toplayarak System Shock’ın yenilenmiş hali üzerinde çalışmaya başlayan Nightdive, başlardaki Unity motoru kullanma fikrinden vazgeçip tamamen Unreal motoruna yöneldiklerini açıkladı.
Oyunun baş direktörü Jason Fader bu tercihi içerik yaratımındaki rahatlık, platformlar arası destek, performans üstünlüğü gibi çeşitli faktörleri göz önünde bulundurarak yaptıklarını söylüyor.
Fader’ın üstüne basarak söylediği bir şey de bunun bir ‘remake’ değil, aslına sadık bir ‘reboot’ olduğu. Birkaç boşluğu düzeltme haricinde hikayede hiçbir şeye dokunmadıklarını söyleyen Fader, diyaloglardaki iyileştirmelerin de Chris Avellone’un eseri olduğunu belirtmeyi ihmal etmiyor. Evet doğru okudunuz; Planescape: Torment, Icewind Dale, Fallout Las Vegas, Pillars of Eternity gibi dev oyunların mimarlarından Avellone bu projede aktif olarak görev alıyor. Nightdive’ın amacı yine System Shock’u özünü bozmadan modern görseller ve teknolojiler ile destekleyerek yeni oyuncularla buluşturmak.
System Shock’un cicili bicili yeni halini 2018 yılı içerisinde oynayabileceğiz. Of daha çok varmış.