Ubisoft Oyunlarında Hikaye Anlatımını Değiştiriyor

Witcher 3'ün bir yansıması mı bu?

Ubisoft, Assassin's Creed oyunlarına ara verme kararı aldıktan sonra yeni bir değişikliğe daha gidiyor. Firmanın baş kreatif sorumlusu Serge Hascoet, Fransız Le Monde gazetesine verdiği röportajda artık oyunlarındaki hikaye anlatımını değiştirmek istediklerini dile getirdi.

Hascoet’un istediği hikaye odaklı ve senaryoya sıkıca bağlı oyunlar yerine oyuncuların daha özgür tecrübeler yaşayabilecekleri, anekdotlarla (hikayecik) dolu oyunlar yapmak. Peki, tam olarak nasıl?

“Bir sonraki Assassin’s Creed için tasarımcılar yeni bir sistem geliştirdi. Artık oyuncuların yaptıkları seçimlerin sadece anlamı olmayacak, bunlar uzun vadede oyunun dünyasını da değiştirecek.”

Çarpıcı açıklamalar bununla bitmiyor:

“Bir oyunda ara sahneler olduğunda sıkılıyorum çünkü kendimi ifade edebilme yetim elimden alınıyor. Bu süre zarfında, dünyayı şekillendirmek için istediğimi yapamıyorum. Oyunda sadece bir hikaye anlatılmasını değil, her karakterin tek olduğu, bana söylenmeden kendim istersem gidip onları sorguya çekebildiğim on binlerce hikayenin olmasını istiyorum. “

Bu türde bir oyun olarak aklımıza hemen The Witcher 3: Wild Hunt geliyor. Gelecek Ubisoft oyunlarında bu söylediklerini ne kadar kotarabileceklerini bekleyip göreceğiz. 

 

YORUMLAR
Parolamı Unuttum