Sony’nin The Order: 1886’da izlediği reklam politikasının aksine neredeyse hiç üzerinde durmadığı Until Dawn, The Order’dan çok daha büyük bir başarı yakalamıştı. Görünüşe bakılırsa bu başarı meyvesini veriyor.
Hikaye ağırlıklı korku türünü seçim bazlı bir oynanışa yediren Until Dawn için oyunun geliştiricisi Supermassive Games’ten Pete Samuels bazı açıklamalar yaptı. Oyunun beklentileri aşan bir satış performansı yakaladığına değinen Samuels devam oyunu hakkında konuştu.
“Until Dawn 2’nin nasıl olabileceğiyle ilgili içten içe tartışmaya başladık. Elbette geleneksel bir devam oyunu olamaz. Bazı hikayelerde karakterlerin hepsi öldüğü için aynı karakterlerin aynı tehditle yüzleştiği bir oyun yapamayız,” diyen Samuels sözlerine, “Devam oyununu yapmak için farklı yolları araştırıyoruz. Fakat şimdilik bunu konuşmak için çok erken,” şeklinde devam etti.
















