Yeni Wolfenstein üçlemesinin arkasındaki MachineGames, Wolfenstein Youngblood’dan sonra çizecekleri yola karar vermiş gibi görünüyor. Reddit’teki “bana soru sor” etkinliğine katılan MachineGames yönetimi Wolfenstein: Enemy Territory’yi yenilemek istediklerini belirtse de bunun oldukça zor olduğunu söylüyor. Firmanın aklında çok daha iyi bir fikir var…
MachineGames yöneticisi Jerk Gustaffson bu fikri şöyle açıklıyor: “Quake, oyun sektörüne girmemin ana sebeplerinden biri. Quake için haritalar yapmak ve dünya - level tasarımını öğrenmek hayatımın en önemli tecrübelerinden biriydi. Bir Quake oyunu geliştirmek (Quake 1’in yeni versiyonu) her zaman listemde olacak. Öte yandan Wolfenstein üzerinde çalışmak ve id Software’deki kahramanlarıma yakın olmak bile süper bir durum benim için.”
MachineGames’in sanat yönetmeni Axel Torvenius da Gustaffson’u destekleyici açıklamalarda bulunurken Quake serisinin parçası olabilmeyi “çok istediğini” belirtiyor.
Aynı Wolfenstein gibi Quake’i de yeni dünyaya taşımak hiç fena fikir değil. Özellikle DOOM’un yakaladığı başarının ardından id Software oyun üzerinde uzun uzun düşünüyor olabilir. Bakalım efsanevi serinin geri döneceğini görebilecek miyiz?
Oyunda vuruş hisse o kadar kötü ki. İlk önce onu çözsünler. Gunplay üzerine olan bir oyunda bu sistemle gitmez. Adamlar iyi aslında ama inatla gunplayi değiştirmiyorlar 2 oyundur.