XCOM 2'nin Sanat Yönetmeni, Yeni Stüdyosunu Tanıttı

Sıra tabanlı oyunların altın çağını geri getirmeye niyetliler

2016 tarihli XCOM 2 gerek eleştirmenler, gerek oyuncular tarafından oldukça beğenilen bir sıra tabanlı taktik oyunu olmuştu. XCOM 2'nin sanat yönetmenliğini yapan Greg Foertsch'in kurucularından biri olduğu yeni Bit Reactor stüdyosu bu yüzden heyecan verici bir gelişme olarak yorumlanabilir.

Bit Reactor sıra tabanlı taktik oyunlarına odaklanacak, Foertsch bu türün son yıllarda geri kaldığını düşünüyor.

"Neredeyse her türden oyun yeni teknoloji nesline ayak uydurmuş olsa da apaçık olan bir şey var ki sıra tabanlı taktik oyunları büyük ölçüde görmezden gelindi ve ortada yenilik için inanılmaz geniş bir alan var" diyor Foertsch.

"Takım odaklı bir kültüre sahibiz ve yetenekli, deneyimli ve kendini bu işe adamış oyun geliştiricilerinden oluşan inanılmaz bir ekibimiz var; böylece zengin hikaye anlatımı, etkileyici sunum ve sağlam oyun mekanikleri ile türün parlamasını sağlayacağız - sıra tabanlı oyunların altın çağı geri gelmek üzere"

Stüdyo şu an duyurmadıkları bir proje üzerinde çalışıyor ve strateji oyunu ile aksiyon oyunu arasındaki çizgiyi bulanıklaştıran bir oyun olduğunu söylüyor.

Aslında son yıllarda gayet güzel sıra tabanlı taktik oyunları çıktı, örneğin Mutant: Year Zero bunlardan biri. Ama türü sevenler olarak daha fazlasına tabii ki hayır demeyiz.

YORUMLAR
Parolamı Unuttum