Yeni Ve Gerçek Zamanlı Demo’suyla Çıkan Oyun Motoru: Mizuchi

Fazla seçenek her daim iyidir.

Oyun dünyasında baskın oyun motorlarına aşinayız artık.

Bir tarafta EA ve Ubisoft’un kendi bünyelerinde geliştirdikleri oyun motorları, diğer tarafta birçok geliştiricinin kullanımına açık olan Unity, CryEngine ve Unreal Engine 4 gibi bilinenler dışında birçok farklı seçenek de var. Şimdi bu gruba bir yenisi daha ekleniyor, o da Silicon Studios’un grafik motoru Mizuchi.

Ama Mizuchi, yanında YEBIS 3 ve Paradox ile bir bütün gibi gözüküyor. Tam detayları ortada olmasa da, bu detaylar GDC 2015’te ortaya çıkacak. Mizuchi işin render kısmını üstlenirken YEBIS 3 post-effects ile görselliği tamamlıyor. Şu anda Bandai Namco’nun ve PC’deki free-to-play Rise of Incarnates’te kullanılan motor kendisini etkinlikte bir nebze daha kanıtlamanın peşinde gibi görünüyor. Son olarak Paradox ise C# temelinde çalışan açık kaynak kodlu bir motor.

Bu üç sistemin nasıl koordine çalıştığı ya da meraklı oyun geliştiricilerine ne şekilde sunulacağının detaylarını ise 2-6 Mart arasında GDC’de görürüz diye tahmin ediyoruz. 

YORUMLAR
Parolamı Unuttum