Acer, Predator Helios Dizüstü Bilgisayarlarıyla Oyundan Vazgeçmeyen Kullanıcılara Hitap Ediyor

Predator Helios Neo 16 ve Predator Helios 16

Acer, Predator Helios dizüstü bilgisayarlarıyla güçlü performans ve göz alıcı görselliği bir araya getiriyor. 13’üncü nesil Intel işlemciler ve NVIDIA GeForce RTX 4060 GPU’lar ile donatılan bu modeller, zorlu oyunları yüksek hızda ve akıcılıkla deneyimlemek isteyenler için ideal bir seçenek oluyor.

Predator Helios Neo 16 ile Güçlü Oyun Performansı

Helios serisinin yüksek performanstan ödün vermeyen modeli Predator Helios Neo 16 (PHN16-71), üst düzey bileşenleri sayesinde kullanıcıları oyun deneyiminde farklı bir seviyeye taşıyor. Dizüstü bilgisayar, oyunseverleri çarpıcı simsiyah anodize kapak tasarımı üzerinde lazerle kazınmış şifreli kodlarla karşılıyor.

140 W Maksimum Grafik Gücü (MGP) sunan 8 GB bellek kapasiteli NVIDIA GeForce RTX 4060 GPU ve 13’üncü Nesil Intel® Core™ i7-13700HX işlemciye sahip yeni Predator Helios Neo 16, 16 GB DDR5 SDRAM ve 512 GB PCIe NVMe SSD desteği ile güçlü bir konfigürasyon sunuyor. Bu performans seviyesi ile Helios Neo 16, oyun tutkunlarını tatmin edecek hızlarda yükleme sürelerini garanti ediyor ve özel olarak tasarlanmış tamamen metal AeroBlade™ fan teknolojisinin yanı sıra CPU yüzeyine uygulanan sıvı metal termal gres gelişmiş soğutma sistemi ile de iddiasını artırıyor.

Predator Helios Neo 16’nın 165 Hz yenileme hızı sunan WQXGA (2560x1600) ekranı ve yüzde 100 sRGB renk gamı ile oyunlarda daha gerçekçi bir görselliği mümkün kılıyor. NVIDIA Advanced Optimus ve G-SYNC özelliklerine sahip panel, en hızlı akan oyun sahnelerinde dahi kesintisiz ve akıcı deneyim sunuyor.

4 bölgeli RGB arka aydınlatma özelliği ile gelen cihazda kişisel ayarlarınız için yardımcı uygulama PredatorSense™'i tek bir tuşa basarak açabilir, durumunuzu mod kısayol tuşu ile değiştirebilirsiniz.

Predator Helios Neo 16, bir adet HDMI 2.1, iki USB 3.2 Type C ve üç adet USB 3.2 Type A da dahil olmak üzere toplamda beş adet USB girişi bağlantı noktası ile geliyor.

Üst Düzey Oyun Deneyimi ile Predator Helios 16

Predator Helios 16 (PH16-71), 13’üncü nesil Intel® Core™ i7-13700HX işlemciye, 16 GB DDR5 SDRAM ve 512 GB PCIe NVMe depolama kapasitesine ek olarak 140 W’a kadar MGP destekli 8 GB GDDR6 bellek kapasiteli NVIDIA GeForce RTX™ 4060 GPU’su ile Predator Helios ailesinin parlak üyelerinden biri olarak karşımıza çıkıyor. Predator Helios 16’nın 16:10 en boy oranına ve 165 Hz yenileme hızına sahip 16 inçlik WQXGA (2560×1600) IPS ekranı, yüzde 100 sRGB renk gamı ile oyunculara etkileyici bir görsel deneyim sunuyor.

Tüm bu yeni güçlü bileşenleri serin tutmak için Predator dizüstü bilgisayarlarda, özel olarak tasarlanmış ikili 5. Nesil AeroBlade™ 3D metal fanlar ve daha iyi ısı transferi için dikdörtgen şeklindeki vektör ısı boruları ile gelişmiş termal çözümler bulunuyor. Ek olarak, sıvı metal termal gresin soğutma etkileri, cihazın gelişmiş termal performansını tamamlıyor.

Yeni tasarım, düz kenarları ve daha ince çerçeveleriyle dikkat çeken mat siyah kasada kendini gösteriyor. Dizüstü bilgisayarın arkasında, özelleştirilebilir RGB ışık çubuğu ve birkaç bağlantı noktası yer alıyor. Ayrıca 1,8 mm tuş mesafesi ve gölgelenmeyi önleyici N tuş geçişine sahip mini LED arkadan aydınlatmalı klavyesi de kullanıcıların yaşayacağı istisnai deneyimini artırıyor. RGB arkadan aydınlatmalı klavye, dinamik aydınlatma efektleri ve özel mod tuşu ile gelişmiş oyun performansı sunarken, kullanıcılar Predator Pulsar aydınlatması ile klavye aydınlatmalarında daha fazla özelleştirme yapabiliyor. Klavye üzerindeki PredatorSense tuşu, uygulamayı hızlıca açmayı kolaylaştırıyor. 4.0 sürümüne güncellenen Acer’ın oyun kontrol merkezi PredatorSense, sistem ayarlarını kontrol etmeyi ve izlemeyi kolaylaştırırken yeni Senaryo Yöneticisi özelliği, farklı oyun kurulumları için kişisel profiller oluşturma imkanı tanıyor.

Predator Helios Neo 16, bir adet HDMI 2.1, iki USB 3.2 Type C ve üç adet USB 3.2 Type A da dahil olmak üzere toplamda beş adet USB girişi bağlantı noktası ile geliyor.

Fiyat ve Bulunabilirlik

Predator Helios Neo 16 (PHN16-71-71PU), 59.499 TL ve Predator Helios 16 (PH16-71-768K) ise 58.999 TL’lik fiyat etiketleriyle satışta.

YORUMLAR

Steam, Satın Aldığımıza Oyunlara Sahip Olmadığımızı Hatırlatmaya Başladı

Lisans için para veriyorsunuz, oyun için değil

Steam, Satın Aldığımıza Oyunlara Sahip Olmadığımızı Hatırlatmaya Başladı

Geçtiğimiz günlerde Kaliforniya Valisi Gavin Newsom, müşterilerini oyunun lisansı için para verdikleri konusunda açıkça uyarmadıkları takdirde dijital mağazaların "satın alma" gibi tabirleri kullanmalarını yasaklayan bir kanuna imza atmıştı. "Mağazalar fiziksel medya satışından uzaklaşmaya başladıkça, dijital medya satın alan tüketicilerinin haklarının korunması ihtiyacı da daha önemli hale gelmeye başlamıştır" şeklinde de bir açıklama yayınlanmıştı.

Normalde bu kanun sadece Kaliforniya için geçerli, ama Valve bunun üzerine diğer bölge ve ülkelerde de 'dijital mal sahipliği" üzerine benzer tartışmaların yaşanabileceği düşüncesiyle Steam arayüzünde güncellemeye gitti.

Artık Steam'de bir oyun satın almaya çalıştığınız zaman açıkça "Steam'de dijital bir ürün satın alınması, o ürün için bir lisans sağlar." ibaresi görünüyor.

Yani Steam zaten eskiden beri bildiğimiz şeyi artık açıkça beyan ediyor. Steam'den bir oyun satın aldığımızda aslında o oyunu satın almış olmuyoruz, o oyun bizim olmuyor. Biz sadece o oyunu oynayabilmek için lisans alıyoruz. Hani olur da günün birinde Steam kapanır veya erişimimiz kesilirse, satın almış olduğumuz oyunları haliyle oynayamıyoruz. Çünkü bizim değiller :)

Eğer satın aldığınız dijital oyunun sizin olmasını istiyorsanız GOG gibi DRM-siz dijital mağazaları kullanmanız gerekiyor.

Bir de detay hatırlatmış olayım. Steam'de de yayıncılarının DRM koymamayı tercih ettiği oyunlar var. Bu tür oyunları Steam'den satın aldığınızda bu oyunlar da sizin oluyor, yani bu tür oyunlar bilgisayarınızda kuruluysa çalıştırmak için Steam'i açmanıza gerek yok. Son zamanlarda Steam'e bu tür oyunların "DRM-free" etiketiyle gösterilmesine dair talepler var, belki Valve bunları da dikkate alarak DRM-siz oyunları ayrı olarak göstermeye başlar.

Starbreeze, Payday 3'ün Problemli Çıkışı Hakkında Konuştu

Bir kalp kaç kez kırılabilir ki...

Starbreeze, Payday 3'ün Problemli Çıkışı Hakkında Konuştu

Payday 3, hayatına korkunç bir şekilde başlamıştı. Sunucu sorunları, bug'lar ve yetersiz içerik oyuncuların kısa süre içerisinde Payday 2'ye göçmesine neden oldu. Öyle ki bir dönemler Payday 2, yeni oyundan çok daha fazla oynanır hale gelmişti. SteamDB verilerine göre durum hala böyle...

Geçtiğimiz günlerde PCGamesN ekibine konuşan Starbreeze ekibi de bu durumun farkında. Baş geliştirici Andreas Penniger ve topluluk yöneticisi Almir Listo, meslektaşlarımıza önemli açıklamalarda bulunmuş.

Örneğin Listo, oyunun ilk günlerinde "oynanamaz durumda" olduğunu kabul ettiklerini ifade ediyor. Payday 3'ün çok zorlu bir çıkış süreci geçirdiğini söyleyen Listo, oyunun da oyuncular için oldukça kötü bir tecrübe olduğunun farkında olduklarını söylemiş. 

Penniger bu ifadeler üzerine daha net bir açıklamada bulunmuş: "Sorunların çoğu durum tespitimizi yeterince iyi yapmamış olmamızdan kaynaklanıyordu. Payday 3'ü ne istediğimizi anlamaya çalışırken inşa ettik... Sonunda insanların ilgisini çekmeyen bir ürün oldu. Sanırım Payday 2'nin başarısından dolayı kendimize biraz güveniyorduk ve çok hızlı kararlar aldık."

Peki şimdi ne olacak? Penniger, şu anda oyuncuların geri bildirimlerini değerlendirdiklerini söylüyor. Payday 3'ün "aynı anda pek çok şey olmayı bırakacağını" söylerken, oyunun ana yönlerine odaklanacaklarını belirtiyor. 

Listo'nun kendi kanadında ise öncelikli görevi "topluluğun güvenini ve saygısını" geri kazanmak olacak.

Steam, Satın Aldığımıza Oyunlara Sahip Olmadığımızı Hatırlatmaya Başladı

Lisans için para veriyorsunuz, oyun için değil

Steam, Satın Aldığımıza Oyunlara Sahip Olmadığımızı Hatırlatmaya Başladı

Geçtiğimiz günlerde Kaliforniya Valisi Gavin Newsom, müşterilerini oyunun lisansı için para verdikleri konusunda açıkça uyarmadıkları takdirde dijital mağazaların "satın alma" gibi tabirleri kullanmalarını yasaklayan bir kanuna imza atmıştı. "Mağazalar fiziksel medya satışından uzaklaşmaya başladıkça, dijital medya satın alan tüketicilerinin haklarının korunması ihtiyacı da daha önemli hale gelmeye başlamıştır" şeklinde de bir açıklama yayınlanmıştı.

Normalde bu kanun sadece Kaliforniya için geçerli, ama Valve bunun üzerine diğer bölge ve ülkelerde de 'dijital mal sahipliği" üzerine benzer tartışmaların yaşanabileceği düşüncesiyle Steam arayüzünde güncellemeye gitti.

Artık Steam'de bir oyun satın almaya çalıştığınız zaman açıkça "Steam'de dijital bir ürün satın alınması, o ürün için bir lisans sağlar." ibaresi görünüyor.

Yani Steam zaten eskiden beri bildiğimiz şeyi artık açıkça beyan ediyor. Steam'den bir oyun satın aldığımızda aslında o oyunu satın almış olmuyoruz, o oyun bizim olmuyor. Biz sadece o oyunu oynayabilmek için lisans alıyoruz. Hani olur da günün birinde Steam kapanır veya erişimimiz kesilirse, satın almış olduğumuz oyunları haliyle oynayamıyoruz. Çünkü bizim değiller :)

Eğer satın aldığınız dijital oyunun sizin olmasını istiyorsanız GOG gibi DRM-siz dijital mağazaları kullanmanız gerekiyor.

Bir de detay hatırlatmış olayım. Steam'de de yayıncılarının DRM koymamayı tercih ettiği oyunlar var. Bu tür oyunları Steam'den satın aldığınızda bu oyunlar da sizin oluyor, yani bu tür oyunlar bilgisayarınızda kuruluysa çalıştırmak için Steam'i açmanıza gerek yok. Son zamanlarda Steam'e bu tür oyunların "DRM-free" etiketiyle gösterilmesine dair talepler var, belki Valve bunları da dikkate alarak DRM-siz oyunları ayrı olarak göstermeye başlar.

Parolamı Unuttum