Previously on Witcher…
Devamını okuAMD, Nvidia DLSS'e rakip olan teknolojisi FSR'nin (AMD FidelityFX Süper Çözünürlük) 2.0 versiyonunu resmen duyurdu. AMD ayrıca FSR 2.0 teknolojisini Deathloop örneğinde gösteren bir video da yayınladı.
AMD, FSR 2.0'ın yalnızca bir güncelleme olmadığını, sıfırdan hazırlanarak doğal görüntü kalitesi seviyesinde, hatta daha iyi sonuçlar vereceğini ve desteklenen oyunlarda FPS artışı sağlayacağını söylüyor. FSR 2.0 makine öğrenimi kullanmıyor ve çok sayıda GPU'yu destekliyor. Yani aynen FSR 1.0'da olduğu gibi FSR 2.0 da Nvidia ve Intel donanımlarında çalışacak.
FSR 2.0'ı destekleyen ilk oyunlardan biri Arkane Studios ve Bethesda'nın Deathloop'u oldu. Aşağıda tanıtım videolarını izleyebilirsiniz:
FSR 2.0 duyuru yazısını şuradan okuyabilirsiniz.