Animal Crossing çılgınlığı dört bir yanı sardı desek herhalde yanlış olmaz, başımızı ne yöne çevirsek bir Animal Crossing paylaşımına denk geliyoruz :) Bunun satışlarda da bir karşılığı varmış, Animal Crossing: New Horizons yaşam boyu satış hedefine ulaşmış bile.
Nintendo Başkanı Shuntaro Furukawa; New Horizons’ın satışları hakkında bazı açıklamalarda bulundu. New Horizons, Nintendo’nun geçtiğimiz mali yıldaki dijital satışlarının oranının yükselmesinde etkili bir performans sergilemiş; oyunun Japonya, ABD ve Avrupa’daki satışlarının yaklaşık %50’si dijital olarak yapılmış.
Furukawa; “Animal Crossing dijital olarak satılmak için gayet uygun bir seri, oyunun satışa sunulma takviminin de buna uygun olacak şekilde denk geldiğini, insanların evde kalmak durumunda olduğu günlerde satışa sunulması nedeniyle bazı oyuncuların dijital versiyona yöneldiğini düşünüyoruz” diyor.
Nintendo geçtiğimiz hafta, Animal Crossing: New Horizons satışlarının 13,4 milyon gibi bir düzeye ulaştığını duyururken, serinin bu zamana kadarki en çok satan oyunu olmayı başardığını da paylaşmıştı. Furukawa; bu sayının yaklaşık olarak New Horizons’ın yaşam boyu satış hedefine tekabül ettiğini de belirtiyor açıklamasında.
Bu popülerlik aynı zamanda Switch için yeni kullanıcılar anlamına da geliyor. Nintendo bu yeni kullanıcıları en azından 2-3 oyun ile daha buluşturmak, çıkardıkları diğer oyunlara da bu oyuncuları çekmek gibi bir hedef koymuş.