Apex Legends, Loba Ve Revenant'ın Kavgasına Son Noktayı Koydu

Herkes kendi kaderini yaşar

Beşinci sezonundan beri bizlere Apex Legends'ın karakterlerinin arkasındaki hikayeleri anlatmaya çalışan EA ve Respawn Entertainment, bu kez uzun süredir konuşulan Loba ve Revenant arasındaki kavgaya son verdi.

Hatırlarsanız Loba ve Revenant arasındaki bu savaşın fitili, suikastçi karakterimizin tanıtım videosunda ateşlenmişti. Loba'nın ailesini gözlerinin önünde öldüren Revenant, birkaç sezon sonra kendisinden intikam almaya çalışan Loba ile karşılaşmıştı.

Loba'nın tanıtımında karakterimizin Revenant'ın asıl beyninin bulunduğu ve Skull Town'ın hemen altında bulunan Hammond Robotics tesisine girdiğini görmüştük. Bu sırada istediğini başaramayan Loba, oyuna eklendiğinde Revenant ile birlikte oldukça ilginç ikili diyaloglara girebiliyordu.

Respawn'ın Apex Legends'ın Twitter hesabından yayınladığı bilgiye göre Loba, Revenant'ı gerçekten öldürmek istemiyor. Ölümün kendisini özgürlüğe kavuşturacağına inanan Revenant, Loba'nın kaynak kodlarını çalması ile birlikte bu fırsatını yitiriyor. İkili birbirine girse de Loba savaşı kazanıp Revenant'ın acı çekmesini izlemeye devam ediyor.

YORUMLAR

Mount & Blade II: Bannerlord’a İsyancılar Ekleniyor

Tam bir Orta Çağ simülasyonu olmaya doğru adım adım…

Mount & Blade II: Bannerlord’a İsyancılar Ekleniyor

Mount & Blade II: Bannerlord’u yıllar boyunca bekledik durduk; en sonunda bu yılın ilk aylarında, erken erişim haliyle de olsa kendisine kavuştuk. Erken erişimde olmasına rağmen milyonlarca oyuncuyu kendisine çekmeyi başardı. Tabii bir yandan da geliştirilmeye devam ediyor.

TaleWorlds, son geliştirme günlüğünde yeni güncellemeyle gelen özellikleri aktardı:

Vasallarınıza tımar tahsisi yeni özelliklerden birisi. Eğer bir vasal olarak oynuyorsanız da bu tımarın yönetimini tekrar krallığa devretme seçeneğiniz olacak. Toprak yönetimi konusunda güzel bir düzenleme, Orta Çağ sistemine bir miktar daha yaklaştığını söyleyebiliriz.

Bölge ikonlarında yapılan değişiklikle artık orada dikkatinizi çekebilecek gelişmeler varsa bunları ikondan görmeniz sağlanıyor. Doğum ve ölüm sistemlerini kapatma opsiyonu da geliyor bu güncellemeyle birlikte. Ama burada bir noktanın altı çizilmiş; bu opsiyonu kullanabilmek için yeni bir oyuna başlamanız gerekiyor ve oyunun ortasında da bir daha değiştirme şansı yok.

Oyunun simülasyon yönüne ilişkin bazı düzenlemelerden de bahsedilmiş. Bunların bir kısmı kullanıma sunuluyorken bir kısmının da önümüzdeki güncellemelerde geleceği ifade ediliyor. Bunlardan ilki yapay zeka karakterler arasındaki evlilikler. İkinci olarak, yeni yapay zeka klan liderleri de ekleniyor oyuna. Böylece hem genel olarak nüfusu artırmayı hem de klanların devamını sağlamayı hedeflemişler.

Güncellemenin dikkat çekebilecek, hoş detaylarından birisi de isyancılar. Sıradaki yama ile oyuna eklenecek bu özellik sayesinde, durumlarından hoşnut olmayan ahali ayaklanıp yerleşim yerinin kontrolünü ele geçirebilecek. Yerleşim biriminin sadakati ve güvenlik durumunu belirleyen çeşitli etkenler var. Bir yerleşim birimindeki sadakat düzeyi azaldıkça daha yüksek sayıda kişi silahlanıp yerel birlikler kurmaya başlayacak. Yeterince güçlü olduklarına kanaat getirdiklerinde de isyan çıkaracaklar. Bence gerçekten de hoş bir detay, tam Orta Çağ havasını yansıtan bir güncelleme değil mi?

Bannerlord'un geliştirilme süreci daha ne kadar devam eder, oyunun son halini ne zaman görürüz, bilemiyorum. Ama her bir güncellemeyle bir adım öteye gittiğini görmek güzel.

Parolamı Unuttum