Azimli Bir Oyuncu Balatro'da "Sonsuz Skor" Elde Etti

Meğer ne taktikler varmış

Yeri geldikçe belirtmeye çalışırım, oyunlarda erişilmesi zor gözüken şeyleri başaran kişilere büyük saygı duyuyorum. Benim tek bir boss kesebilmek için saatler (hatta günler!) harcadığım Souls oyunlarını muz ile oynayanlardan tutun normalde saatler süren oyunları speedrun isminin hakkını verip dakikalar içinde bitirenlere, şapka çıkarılacak birçok kişi var benim için.

Azimli bir oyuncu da kafayı Balatro'ya takmış, "sonsuz skor" elde ederek oyunu kırmayı başarmış.

Normalde Balatro'da yüksek puanlar almak öyle çok şaşırtıcı olmasa da RTGame işi bambaşka bir seviyeye taşımış gibi görünüyor, ne dersiniz? Videoda görüldüğü gibi, bunun için "seed" kullanmış. Adım adım belirli talimatları takip ediyor. Sonunda da Nirvana'ya ulaşıyor :)

Balatro oynayan birçok oyuncunun burada kullanılan taktiklerden haberdar olmadığından eminim, ama ispat edemem :) Bu videodan sonra en azından bu taktiklerin bir kısmını deneyeceklerine de şüphe yok. 

Balatro, hiç şüphesiz bu yılın en büyük sürprizlerinden birisi oldu. Bundan sonra kendisini nasıl bir konuyla haberlerimizde konuk edeceğiz bakalım.

YORUMLAR

EA, Tek Kişilik Oyunlara Çok Önem Verdiğini Açıkladı

Veriler ayrı EA ayrı konuşuyor

EA, Tek Kişilik Oyunlara Çok Önem Verdiğini Açıkladı

Oyun dünyasında bazı firmaların adı dokuza çıktı ve kolay kolay sekize inmeyecek. Tabii bu tabloda aslan payı da kendilerine ait. Her fırsatta tek kişilik oyunların öneminden bahseden EA de bu durumun en güzel örneklerinden birisi. Türkiye saati ile gece saatlerinde yapılan 4. çeyrek toplantısında şirket CEO'su Andrew Wilson'a "EA'in iş modelinde tek kişilik oyunların rolü nedir?" sorusu yöneltildi. EA ve Wilson yine şaşırtmadı ve uzun ama kendilerini haklı çıkartmak isteyen bir açıklama yaptı. 

EA'nin tek kişilik oyunlara uzunca bir süre daha yatırım yapacağını söyleyen Wilson, hikaye anlatmanın öneminden de bolca bahsetti. Oyuncularla bağ kurmak istediklerini söyleyen CEO'ya göre tek kişilik oyunlar EA portfolyosunun gerçekten önemli bir parçasını oluşturuyormuş. Ancak verilerle konuşmak gerekirse EA'in mevcut işlerinin %70'i live service olarak gözüküyor. Yani Wilson ve EA her ne kadar tek kişilik oyunlar çok önemli dese de günün sonunda göz bebekleri işin çevrimiçi kısmı oluyor.

Bu konuda çok uzağa gitmeye de gerek yok. Her yıl çıkardıkları FIFA oyunun en büyük modu olan Ultimate Team, paket açma simülasyonu haliyle milyarlarca dolar para kazandırıyor. Hal böyle olunca aynı oyunun tek kişilik kariyer modu gibi seçenekleri de seneler içerisinde minimal geliştirmelerle ısıtılıp önümüze sunuluyor. Yine de ellerinde BioWare gibi çok sevdiğim bir firma olduğu için ve ufukta Mass Effect 4 ve Dragon Age 4 olduğu için geleceğe biraz daha umutlu bakmak istiyorum. Belki günün birinde EA bile oyuncu dostu bir firma haline gelebilir biz de şirinleri görebiliriz...

EA, Tek Kişilik Oyunlara Çok Önem Verdiğini Açıkladı

Veriler ayrı EA ayrı konuşuyor

EA, Tek Kişilik Oyunlara Çok Önem Verdiğini Açıkladı

Oyun dünyasında bazı firmaların adı dokuza çıktı ve kolay kolay sekize inmeyecek. Tabii bu tabloda aslan payı da kendilerine ait. Her fırsatta tek kişilik oyunların öneminden bahseden EA de bu durumun en güzel örneklerinden birisi. Türkiye saati ile gece saatlerinde yapılan 4. çeyrek toplantısında şirket CEO'su Andrew Wilson'a "EA'in iş modelinde tek kişilik oyunların rolü nedir?" sorusu yöneltildi. EA ve Wilson yine şaşırtmadı ve uzun ama kendilerini haklı çıkartmak isteyen bir açıklama yaptı. 

EA'nin tek kişilik oyunlara uzunca bir süre daha yatırım yapacağını söyleyen Wilson, hikaye anlatmanın öneminden de bolca bahsetti. Oyuncularla bağ kurmak istediklerini söyleyen CEO'ya göre tek kişilik oyunlar EA portfolyosunun gerçekten önemli bir parçasını oluşturuyormuş. Ancak verilerle konuşmak gerekirse EA'in mevcut işlerinin %70'i live service olarak gözüküyor. Yani Wilson ve EA her ne kadar tek kişilik oyunlar çok önemli dese de günün sonunda göz bebekleri işin çevrimiçi kısmı oluyor.

Bu konuda çok uzağa gitmeye de gerek yok. Her yıl çıkardıkları FIFA oyunun en büyük modu olan Ultimate Team, paket açma simülasyonu haliyle milyarlarca dolar para kazandırıyor. Hal böyle olunca aynı oyunun tek kişilik kariyer modu gibi seçenekleri de seneler içerisinde minimal geliştirmelerle ısıtılıp önümüze sunuluyor. Yine de ellerinde BioWare gibi çok sevdiğim bir firma olduğu için ve ufukta Mass Effect 4 ve Dragon Age 4 olduğu için geleceğe biraz daha umutlu bakmak istiyorum. Belki günün birinde EA bile oyuncu dostu bir firma haline gelebilir biz de şirinleri görebiliriz...

EA, Tek Kişilik Oyunlara Çok Önem Verdiğini Açıkladı

Veriler ayrı EA ayrı konuşuyor

EA, Tek Kişilik Oyunlara Çok Önem Verdiğini Açıkladı

Oyun dünyasında bazı firmaların adı dokuza çıktı ve kolay kolay sekize inmeyecek. Tabii bu tabloda aslan payı da kendilerine ait. Her fırsatta tek kişilik oyunların öneminden bahseden EA de bu durumun en güzel örneklerinden birisi. Türkiye saati ile gece saatlerinde yapılan 4. çeyrek toplantısında şirket CEO'su Andrew Wilson'a "EA'in iş modelinde tek kişilik oyunların rolü nedir?" sorusu yöneltildi. EA ve Wilson yine şaşırtmadı ve uzun ama kendilerini haklı çıkartmak isteyen bir açıklama yaptı. 

EA'nin tek kişilik oyunlara uzunca bir süre daha yatırım yapacağını söyleyen Wilson, hikaye anlatmanın öneminden de bolca bahsetti. Oyuncularla bağ kurmak istediklerini söyleyen CEO'ya göre tek kişilik oyunlar EA portfolyosunun gerçekten önemli bir parçasını oluşturuyormuş. Ancak verilerle konuşmak gerekirse EA'in mevcut işlerinin %70'i live service olarak gözüküyor. Yani Wilson ve EA her ne kadar tek kişilik oyunlar çok önemli dese de günün sonunda göz bebekleri işin çevrimiçi kısmı oluyor.

Bu konuda çok uzağa gitmeye de gerek yok. Her yıl çıkardıkları FIFA oyunun en büyük modu olan Ultimate Team, paket açma simülasyonu haliyle milyarlarca dolar para kazandırıyor. Hal böyle olunca aynı oyunun tek kişilik kariyer modu gibi seçenekleri de seneler içerisinde minimal geliştirmelerle ısıtılıp önümüze sunuluyor. Yine de ellerinde BioWare gibi çok sevdiğim bir firma olduğu için ve ufukta Mass Effect 4 ve Dragon Age 4 olduğu için geleceğe biraz daha umutlu bakmak istiyorum. Belki günün birinde EA bile oyuncu dostu bir firma haline gelebilir biz de şirinleri görebiliriz...

EA, Tek Kişilik Oyunlara Çok Önem Verdiğini Açıkladı

Veriler ayrı EA ayrı konuşuyor

EA, Tek Kişilik Oyunlara Çok Önem Verdiğini Açıkladı

Oyun dünyasında bazı firmaların adı dokuza çıktı ve kolay kolay sekize inmeyecek. Tabii bu tabloda aslan payı da kendilerine ait. Her fırsatta tek kişilik oyunların öneminden bahseden EA de bu durumun en güzel örneklerinden birisi. Türkiye saati ile gece saatlerinde yapılan 4. çeyrek toplantısında şirket CEO'su Andrew Wilson'a "EA'in iş modelinde tek kişilik oyunların rolü nedir?" sorusu yöneltildi. EA ve Wilson yine şaşırtmadı ve uzun ama kendilerini haklı çıkartmak isteyen bir açıklama yaptı. 

EA'nin tek kişilik oyunlara uzunca bir süre daha yatırım yapacağını söyleyen Wilson, hikaye anlatmanın öneminden de bolca bahsetti. Oyuncularla bağ kurmak istediklerini söyleyen CEO'ya göre tek kişilik oyunlar EA portfolyosunun gerçekten önemli bir parçasını oluşturuyormuş. Ancak verilerle konuşmak gerekirse EA'in mevcut işlerinin %70'i live service olarak gözüküyor. Yani Wilson ve EA her ne kadar tek kişilik oyunlar çok önemli dese de günün sonunda göz bebekleri işin çevrimiçi kısmı oluyor.

Bu konuda çok uzağa gitmeye de gerek yok. Her yıl çıkardıkları FIFA oyunun en büyük modu olan Ultimate Team, paket açma simülasyonu haliyle milyarlarca dolar para kazandırıyor. Hal böyle olunca aynı oyunun tek kişilik kariyer modu gibi seçenekleri de seneler içerisinde minimal geliştirmelerle ısıtılıp önümüze sunuluyor. Yine de ellerinde BioWare gibi çok sevdiğim bir firma olduğu için ve ufukta Mass Effect 4 ve Dragon Age 4 olduğu için geleceğe biraz daha umutlu bakmak istiyorum. Belki günün birinde EA bile oyuncu dostu bir firma haline gelebilir biz de şirinleri görebiliriz...

EA, Tek Kişilik Oyunlara Çok Önem Verdiğini Açıkladı

Veriler ayrı EA ayrı konuşuyor

EA, Tek Kişilik Oyunlara Çok Önem Verdiğini Açıkladı

Oyun dünyasında bazı firmaların adı dokuza çıktı ve kolay kolay sekize inmeyecek. Tabii bu tabloda aslan payı da kendilerine ait. Her fırsatta tek kişilik oyunların öneminden bahseden EA de bu durumun en güzel örneklerinden birisi. Türkiye saati ile gece saatlerinde yapılan 4. çeyrek toplantısında şirket CEO'su Andrew Wilson'a "EA'in iş modelinde tek kişilik oyunların rolü nedir?" sorusu yöneltildi. EA ve Wilson yine şaşırtmadı ve uzun ama kendilerini haklı çıkartmak isteyen bir açıklama yaptı. 

EA'nin tek kişilik oyunlara uzunca bir süre daha yatırım yapacağını söyleyen Wilson, hikaye anlatmanın öneminden de bolca bahsetti. Oyuncularla bağ kurmak istediklerini söyleyen CEO'ya göre tek kişilik oyunlar EA portfolyosunun gerçekten önemli bir parçasını oluşturuyormuş. Ancak verilerle konuşmak gerekirse EA'in mevcut işlerinin %70'i live service olarak gözüküyor. Yani Wilson ve EA her ne kadar tek kişilik oyunlar çok önemli dese de günün sonunda göz bebekleri işin çevrimiçi kısmı oluyor.

Bu konuda çok uzağa gitmeye de gerek yok. Her yıl çıkardıkları FIFA oyunun en büyük modu olan Ultimate Team, paket açma simülasyonu haliyle milyarlarca dolar para kazandırıyor. Hal böyle olunca aynı oyunun tek kişilik kariyer modu gibi seçenekleri de seneler içerisinde minimal geliştirmelerle ısıtılıp önümüze sunuluyor. Yine de ellerinde BioWare gibi çok sevdiğim bir firma olduğu için ve ufukta Mass Effect 4 ve Dragon Age 4 olduğu için geleceğe biraz daha umutlu bakmak istiyorum. Belki günün birinde EA bile oyuncu dostu bir firma haline gelebilir biz de şirinleri görebiliriz...

Parolamı Unuttum