Oyunlarda her şeyi başarıp en iyisi olabilmek adına heyecanı öldürüyor, alacağımız zevki baltalıyoruz!
Devamını okuFrom Software oyunlarının "kolay" olduğunu söylemek neredeyse imkansız. Oyunların tüm yapısını kendi belirlediği zorluk seviyesinin üstüne kuran geliştirici, "Magnum Opus'u" Elden Ring'i de bu şekilde tasarladı. Kimilerini delirtebilecek bir zorluk seviyesine sahip olan bu oyunu, bir Twitch yayıncısı hiç hasar almadan bitirdi.
Bunu duyup keçileri kaçırmamak mümkün değil. Fakat sıkı bir speedrun takipçisi olarak bunun için geç bile kalındığını söyleyebilirim. Daha önceki Souls oyunlarına nazaran çok daha geç gelen bu rekor, sahnenin tanıdık isimlerinden olan Seki tarafından kırıldı.
Seki, daha önce başka bir From Software oyunu olan Sekiro'nun da "no-hit" yani hasar almadan tamamlanan speedrun rekorunu kırmıştı. Bu kez gözlerini Elden Ring'e diken ünlü yayıncı, birkaç haftadır yayınlarında bu rekoru kırmayı deniyordu. Tabii ki Elden Ring'de bu başarıma ulaşmak Sekiro'ya göre daha zor.
Açık dünyada karşınıza çıkabilecek tehlikeler, Elden Ring'in hasarsız rekorlarını neredeyse imkansız hale getiriyor. Serinin zorlu boss'ları da denkleme dahil olunca işin tadı kaçıyor. Fakat Seki, buna rağmen o rekora ulaşmayı başarmış. Bize de tebrik etmek düşer elbette...
Hey gidi Hidetaka hey! Fragmanlar yüzünden uzunca bir süre "Sana emreyliyorum, önümde diz çök!" diye bağıran bossun (katanayı birkaç kez savurunca sesi kısıldı tabii) oyunun en nihai, en görkemli, en zorlu bossu olduğunu sanmıştım. Nasıl da yanılmışım meğerse! Hidetaka sağ gösterip sol vurdu yine!