Bloober, Silent Hill 2 Remake'te Orijinal Oyuna Sadık Kalacaklarını Vurguladı

Riskli bir iş üstlendiklerinin farkındalar

Silent Hill 2 gibi çok sevilen bir oyunun remake'ini üstlenmek kolay iş değil, hele ki orijinal oyunu geliştiren stüdyo değil de bir dış stüdyoysanız. Konami, Silent Hill 2 Remake'i Bloober Team'in geliştireceğini duyurduğunda stüdyonun bu işin altından kalkabileceğine dair şüpheleri olan oyuncular, bu kaygılarını çeşitli ortamlarda dile getirmişti. Sonuçta stüdyonun Layers of fear oyunları, Silent Hill serisinden çok farklı bir temaya sahipti.

Bloober Remake versiyonunda orijinal oyunun sabit kamera açılarının olmayacağını ve çarpışma mekaniklerinin de ele geçirileceğini söyleyince şüpheler iyice arttı.

Ancak DreadXP'ye konuşan Bloober'dan Anna Jasińska, serinin sadık hayranlarının endişe etmesine gerek olmadığını söylüyor. "Geleneksel hikaye kanonuna sonuna kadar sadık kalırken oynanışı ve grafikleri yeniliyoruz. Zaten Konami de bu yüzden Remake için bize güvendi" diyor.

Bloober çok uzun süredir bu remake'i üstlenmek istiyormuş. "Silent Hill 2, stüdyomuzun psikolojik korku oyunu vizyonunu şekillendiren bir klasiktir. Bu proje üzerinde çalışmayı yıllardır istiyorduk" diyor Jasinska.

"Orijinal oyuna sadık kalıyoruz. Ama zamana bağlı olarak modernleştirme isteyen bazı alanlarda da gerekli düzenlemeleri yapıyoruz" diyen Jasinska, bu kült klasiğin remake'ini üstlenmenin nasıl bıçak sırtı bir durum olduğunu anlamış görünüyor.

Bloober Team'i Layers of Fear serisi üzerinden eleştirmek isteyenlere de stüdyonun Observer, Blair Witch ve The Medium oyunlarına bir göz atmalarını öneririm.

YORUMLAR
Parolamı Unuttum