Call of Duty: WWII'da Canımız Kendi Kendine Dolmayacak

Sağlık sistemi bile köküne dönüyor gibi gözüküyor.

Geçtiğimiz gün yapılan Call of Duty WWII gösteriminde, yöneticilerin söylediklerinden anladığımız kadarıyla, oyuncular sağlık ve cephane ihtiyaçlarını otomatik olarak karşılayamayacaklar.

"Bütün mermiler hakkında endişeli olmalısınız," diyen Glen Schofield, oyundaki sağlık ve cephane sistemi hakkında konuşmadı, ancak oyunda otomatik bir yenileme söz konusu değil.

Schofield ayrıca, "Burada süper kahraman değilsiniz. Yedi mermi yedikten sonra orada duramazsınız. Bu savunmasızlığı göstermek için birinci seviye savaşçılar olmayan acemilerle uğraşmamız bizim için ferahlatıcı. Onlar naif. Bu farklı oyun türünü yaratmak gerçekten harika bir deneyim oldu," dedi.

Yani artık vurulduktan sonra, bir yerin arkasına saklanıp iyileşemeyeceğiz. Takım arkadaşlarımızı sağlık paketleri, mühimmat veya koruma ateşi için çağırmamız gerekecek. Bu oyundaki vurulma hissini diğer Call of Duty oyunlarındakinden daha yüksek bir şekilde oyunculara yansıtabilir.

Eğer Sledgehammer Games, WWII'ya Battlefield serisindeki veya eski CoD oyunlarındaki gibi manuel bir sağlık-mermi sistemi getiriyorsa, şahsen ben bu durumdan mutlu olurum.

Call of Duty: WWII'nin senaryo modu hakkında yapılan açıklamalar için buraya, çok oyunculu modu (zombi, co-op, devasa Headquarters modu) için buraya, resmi fragmanı izlemek içinse burayatıklayabilirsiniz Oyungezerler!

Fragmandan yakaladığımız 59 tane aksiyon dolu ekran görüntüsü içinse aşağıdaki görsele tıklayabilirsiniz.

codwii-ekran-goruntuleri-icin-tiklayin

YORUMLAR
Parolamı Unuttum