Activision Blizzard'ı sallayan ayrımcılık ve cinsel taciz olayları sponsorların da kararlarını bir kez daha gözden geçirmelerine neden oluyor. Washington Post haberine göre Overwatch League iki büyük sponsorunu kaybedecek, çünkü hem Coca-Cola hem de State Farm firmayla ilişkilerini gözden geçirme kararı vermişler.
Overwatch League'in şu anki firma sponsorları Coca-Cola, State Farm, Xfinity, IBM, Cheez-It, Pringles ve Teamspeak.
State Farm temsilcisi "Overwatch League ile olan sınırlı pazarlama ilişkimizi tekrar değerlendiriyoruz" derken, haftasonu yapılacak maçlarda reklamlarının gösterilmemesini istedi. Coca-Cola'da Activision Blizzard hakkındaki suçlamalardan haberdar olduklarını, gelecek planları değerlendirmek üzere bir adım geri atıp düşüneceklerini söylüyor.
T-Mobile'ın marka reklamları da Overwatch League ve Call of Duty League sayfalarından kaldırılmıştı, T-Mobile da Activision Blizzard ile arasına mesafe koyan isimlerden biri oldu.
Activision Blizzard ile ilgili oldukça kapsamlı bir dosyayı önce Oyungezer dergimizin Ağustos sayısında, sonraysa sitemizde okuyabileceksiniz.