Son yıllarda "viral oyun" diye tanımlayabileceğimiz ilginç bir oyun türü ortaya çıktı. Son dönemlerde bunu Little Company ile yaşadık. Fakat daha önce Among Us, Fall Guys ve bunun gibi diğer "viral" oyunlar karşımıza çıkmıştı. Şimdi de sıra Content Warning'de.
Content Warning'in bu kadar sevilmesinin arkasında temel oyun mekanikleri bulunuyor elbette. Fakat oyunun 1 Nisan boyunca tamamen ücretsiz olduğunu da unutmamak gerek. Öyle ki bu süreç boyunca oyunun 6.6 milyon kişi tarafından alındığı da açıklanmıştı.
Lakin bu durum oyuncuların "satın alımlarının" önüne geçmemiş. Dağıtıcı Landfall ekibi, geçtiğimiz günlerde yaptığı açıklama ile oyunun tam 1 milyon kopya satışa ulaştığını açıkladı. Evet, 1 Nisan'dan beri geçen iki haftada tam 1 milyon kopya satış yapmayı başarmış Content Warning.
Eee ne diyelim? Viral olmak önemli.