Crysis Remastered'da Yazılım Tabanlı Işın İzleme Olacak

Bakalım güncel sistemleri de zorlayabilecek mi?

Crytek bir iki gün ipucu verdikten ve "acaba Remastered mı, yeni oyun mu?" diye düşündürdükten sonra yanlışlıkla sitesinin Remastered kısmını kapamayı unutunca Crysis Remastered'ın kesinleştiğini anlamıştık. Nihayet resmi açıklama da yapıldı ve oyuna dair ilk detayları da bu sayede öğrenmiş olduk.

Zamanında donanım eriten oyun olarak bilinen ve "bilgisayarım Crysis'i kaldırır mı?" sorularını sıkça duymamıza neden olan Crysis, yenilenen versiyonunda da bu unvanını koruyacak gibi duruyor. PC'ye ek olarak PlayStation 4, Xbox One ve Nintendo Switch için de çıkacak olan oyun pek çok yeni grafiksel yeniliğe sahip olacak ve bunlar da güncel donanımların gücünü sonuna kadar kullanacak cinsten.

Remaster versiyonda yüksek kaliteli dokular, geliştirilmiş grafikler, HD doku paketi, geçici kenar yumuşatma, SSDO, SVOGI, yeni ışık ayarları, hareket bulanıklığı, paralaks oklüzyon haritalaması, parçacık efektlerine ek olarak hacimsel sis ve ışık demetleri, yazılım tabanlı ışın izleme, ekran alanı yansımaları da bulunacak.

Tabii yayınlanan kısacık teaser'da bunlara şahit olmak pek mümkün değil ama Crytek'in görsel şov yapmak için çok da beklemeyeceğini düşünüyorum.

"Coming soon" ne kadar soon olacak, onu da yakında anlarız :)

YORUMLAR
Parolamı Unuttum