Cyberpunk 2077’nin Görev Yapısı The Witcher 3’ten Daha Karmaşık

Bana bunlarla gelin

Hatırlarsanız bundan birkaç ay önce Cyberpunk 2077’nin yan görevlerinin en az The Witcher 3 kadar anlamlı ve çetrefilli olacağına dair bazı açıklamalar gelmişti CDPR cephesinden. Şimdi de oyunun görev tasarımcılarından Philipp Weber’in Alman oyun sitesi Gamestar’a verdiği özel bir demeç sayesinde bu konu hakkında daha fazla bilgi edinmiş bulunuyoruz.

Weber, Cyberpunk 2077’deki görevlerde ilerleyebilmenin karakterimizin özelliklerine bağlı olarak 3 ila 5 farklı yolu olacağını söylemiş. Bu farklılıklardan bazıları görevi bitirebilmemizi bazılarıysa görevin içindeki bir zorluğu aşmamızı sağlayacakmış. Örneğin, “Netrunning” (Shadowrun’daki decker, yani hacker) özelliğine sahipsek bilgisayar sistemlerine sızabilecek ve görevleri dolaylı yoldan tamamlayacağız. Silah kullanma yeteneğimiz yüksek olduğu takdirde de… eh, silahlar patlayacak.

> The Witcher 3’ün Oyun Yönetmeni Cyberpunk 2077’nin Başına Geçti 
> CDPR'dan Teyit Geldi, Cyberpunk 2077 E3 2019'da Olacak!

Aslında durum Shadowrun’daki görev yapısıyla bir hayli benzeşiyor. Eğer o seriyi oynadıysanız (Oynamadınız mı? Çok ayıp!) orada da benzer bir çeşitlilik olduğunu hatırlayabilirsiniz. Weber tüm bu çeşitliliklerin görevleri ve oyunu tasarlamayı daha zor hâle getirdiğini fakat aynı zamanda kendileri için yeni şeyler deneme fırsatı oluşturduğunu belirtmiş.

Weber daha önce de oyunun görev yapısıyla ilgili bazı açıklamalarda bulunmuş ve görevleri kaybedebileceğimizi, bunun da oyunun gidişatını değiştirebileceğini söylemişti.

Cyberpunk 2077’nin ne zaman bizlerle olacağı belirsizliğini hâla koruyor ama önümüzdeki E3 2019’da oyunla ilgili daha fazla şey öğrenmeyi umuyoruz. Bakalım…

YORUMLAR
Parolamı Unuttum