Daggerfall Unity'nin Geliştiricisi, Kendi RYO'sunu Geliştirmeye Başladı

Tabii projenin bitimi için beklememiz gerekiyor

Her fırsatta övdüğüm Daggerfall dünyasının en iyi versiyonu olan Daggerfall Unity, henüz geçtiğimiz ay nihai haline kavuşmuştu. Bu dev başarımın ardından gözlerini çok daha yukarıya diken modun yapımcısı Gavin Clayton, kendisine has Daggerfall benzeri bir oyun geliştirmeye başlamış.

Geçtiğimiz günlerde DualShockers ekibine konuşan Claton, şimdiden oyun yapmaya başladığını ve bu oyunun sadece "kendisine ait" olacağını ifade ediyor.

"Daggerfall'un tarzını ve sanat tasarımını çok beğeniyorum. Benim projem de aynı yolu izleyecek. Dev bir dünyadan, keşif hissinden, mod desteğinden ve kompleks sistemlerden bahsediyorum. Daggerfall Unity'deki tecrübeyi, farklı bir oyuna yerleştirmek  istiyorum."

Clayton, Daggerfall Unity ile yakaladığı spot ışığını kaçırmamakta ısrarcı. Yeni oyunu için IT servis işinden resmen ayrılan Clayton, oyununu da Unity'nin aksine kendi geliştirdiği bir motoru kullanarak geliştirecek. 

Clayton'ın kendi oyununda, 90'lı yıllarda arkadaşları ile oynadığı D&D görevinin hikayesini yaşayacağız. Geliştiriciye göre ana hikaye tamamen opsiyonel olacak. Clayton, oyuncuların "kendi hikayelerini" yaratmalarını istediğini ifade ediyor.

Şu ana kadar heyecan yaptıysanız, üzgünüm. Çünkü oyunun gelişine henüz yıllar var gibi görünüyor. Clayton, oyunun henüz oluşmadığını bile ifade ediyor.

YORUMLAR
Parolamı Unuttum