Techland'in baş teknoloji sorumlusu Pawel Rohleder, Nvidia Geforce ile yaptığı röportajda Dying Light 2 dünyasının büyüklüğünden, yeni teknolojilerin oynanışa etkisinden ve oyuncu seçimlerinin doğrudan çevreye etki etmesinden bahsetti.
Stüdyo ikinci oyun için temel olarak ilk oyuna gelen oyuncu yorumlarını dikkate alıp, oyuncuların beğendikleri her şeyin daha iyi halini yaratmaya odaklanmış.
Rohleder, "Oyun dünyası, ilk oyundakinin dört katı büyüklüğünde olacak. Yeni animasyon sistemi, karar ve sonuç destekli yeni görev sistemi, yeni diyalog sistemi, yeni arayüz sistemi ve elbette gerçek anlamda devasa dünyalar yaratmamıza olanak sağlayan yayın teknolojisi" diyerek oyunun yeniliklerini tek tek saymış.
Hatta kendisi Techland'in geliştirmiş olduğu ve oyuna hayat veren C-Engine'in bilgisayar grafiklerinde devrim yaratacağını, oyunun tüm sahnelerinin tıpkı bir filmden fırlamış gibi görüneceğini de söylüyor.
Oyunda vereceğim kararlar yalnızca hikayeyi etkilemekle kalmayacak, haritanın çeşitli kısımlarını da değiştirecek. "Verdiğiniz her karar dünyayı etkileme şansına sahip. Bunun için harita bölgelerinin farklı versiyonlarını hazırlamamız gerekti, harita da devasa olduğundan işimiz daha da zorlaştı." diyen Rohleder, oyun dünyasında karşımıza çıkacak olasılıkların sayısının çok büyük olduğunu da eklemiş.
Dying Light 2, 2020 yılı içerisinde PC, PS4 ve Xbox One için çıkacak.
Bu Dying Light yüzünden Hellraid i tozlu raflara gömdü adamlar be. Bişi demek de zor Dying Light'ı da sevdik oynadık ama ne bilem.
Şu fizik motoru ile bir antik çağ oyunu görmek... Çok kazma dövüş mekanikleriyle olan oyunlar var ama Dying Light mekanikleri gibi tok olmasını çok dilerim bir oyunun. Umarım gelir bir gün o da.
Steamden bilgilendirme işini de kesmişler hepten. Wishlistimde duruyor öylece. Warhammer Vermintide ile idare etmeye çalışıyoruz.