Ülkemizde de gördüğümüz oyun pazarlama örneklerinden (League of Legends ve Pepsi kampanyası) biri geçtiğimiz gün duyuruldu. Destiny'nin yapımcısı Bungie ve dağıtımcısı Activision enerji içeceği markası Red Bull ile anlaşmış. Destiny Red Bull kutularından çıkan kodlarla (Amerika Birleşik Devletleri ve Kanada'daki) oyuncular ekstra tecrübe puanına ve The Taken King adındaki özel bir quest'e sahip olabilecekler.

Şimdi gelelim asıl habere. Dying Light’in yapımcısı Techland de boş durmayıp Bungie’yi tiye alma amaçlı bedava bir DLC duyurdu. Enerji içeceğine kıyasla defalarca kez tüketilebilen "Bir Bardak Su" ile ilgili görselde şöyle yazıyor: "Hiç bir an durup suyun ne kadar da inanılmaz olduğunu düşündünüz mü? Doğal, vegan ve şekersiz. Ayrıca lezzetli ve sağlığınız için çok faydalı. Daha da iyisi bedava!"
Ayrıca bir bardak su içerken ki resmini #DrinkRightDyingLight hastagi ile paylaşan oyunculara da bir özel silah docket kodu verilecekmiş.















